besparen op nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
De x6 1055 eruit en de phenom 2 x4 955 erin.

Een goede 500 - 550 W voeding voldoet ook en natuurlijk kun je nog besparen op de behuizing.

Edit: je kunt ook nog een paar euro pakken op het geheugen, neem bv dat geil setje van 119,-
 
Laatst bewerkt:
verschil kan je terug gelijkmaken door overclock. de 965 is gewoon een 955 op een hogere frequentie. is voor de mensen die liever een tiental euro's meer betalen dan in het bios moeten zitten prutsen :)

goedkopere LAN-kaart zou misschien iets doen?

ik zou eerder gaan voor een Cooler Master behuizing, die zijn ietsje betere kwaliteit en de leukste kasten kosten ook veel minder (en zijn ook beter tegen sneden in je vinger ...)

WAAROM IN GODSNAAM EEN DVD SPELER VAN 25 EURO ALS JE EEN EVEN GOEDE KAN HEBBEN VOOR 15 EURO?
oops pc caps begint weer te flippen -_-

ps: die GraKa is (volgens mij) wel een beetje overkill op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
verschil kan je terug gelijkmaken door overclock. de 965 is gewoon een 955 op een hogere frequentie. is voor de mensen die liever een tiental euro's meer betalen dan in het bios moeten zitten prutsen :)

hmm, zo. Het probleem is: ik ken niks van overklocken. Hebt u geen site fzo ?
 
verschil kan je terug gelijkmaken door overclock. de 965 is gewoon een 955 op een hogere frequentie. is voor de mensen die liever een tiental euro's meer betalen dan in het bios moeten zitten prutsen :)


ps: WAAROM IN GODSNAAM EEN DVD SPELER VAN 25 EURO ALS JE EEN EVEN GOEDE KAN HEBBEN VOOR 15 EURO?
oops pc caps begint weer te flippen -_-

Volgens hardware.info bleek dat het beste :)
 
zoekfunctie op dit forum over overclocking? ik herinner me dat r hier minstens 2 tut's staan over overclocking.

en het beste is nog niet altijd het beste (dubbele beterenis :eek: ). ik heb eerder een voorkeur voor samsung of sony dvd rewriters. (
Ik heb nog steeds een samsung van 7 jaar oud, IDE en die werkt nog perfect, schrijft dual layers even snel als toen hij nog nieuw was, en nog steeds geruisloos :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan