• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestaand getal veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladykiller

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
hoi ik heb een aantal cellen met bestaande getallen die wil ik met 0,30 cent verhogen hoe kan ik dit doen please help mijn

:confused: :confused:

Hi ladykiller

- Zet 0,3 in een cel
- Selecteer die cel, kies Kopiëren
- Selecteer de cellen die verhoogd moeten worden
- Kies Bewerken > Plakken Speciaal > Optellen (en eventueel ook Waarden afhankelijk van jouw situatie).

OK?

Wigi

ik ben best nieuw met excel de prijs wil ik in de bestaande cel aanpassen het gaat hier om geld bedragen

hij veranderd bepaalde prijzen die een andere formule krijgen ook

Laatst bewerkt:
Maak eerst de 0.30 cel op als de prijzen. Je kan dit doen door bv. een prijs te selecteren, dan op de balk vanboven op de knop Opmaak kopiëren/plakken (een verfborstel pictogram) te klikken en dan de 0.30 cel te selecteren. De opmaak gaat dan mee over.

Doe dan wat ik eerder al uitlegde.

Wigi

ik heb het ook zo geprobeerd ik denk zelf dat er al een kleine formule achter zit die automatisch deze formule aanpast

Als het nog niet opgelost is, voeg dan je werkblad eens bij aub.

dit gaat helaas niet ik heb een eigenzaakje en dit is een lijst van mijn leverancier waar inkoops prijzen + hun adres opstaat

Beste Ladykiller,

Maak een kopietje van het bestand van je leverancier, maak alle namen onherkenbaar door er Jan, Piet en Kees in te vullen of zo. Als je het dan zipt en op dit forum zet is het voor ons eenvoudiger met je mee te denken.

Richard

En bedragen zoals prijzen kan je ook veranderen mocht dat nodig zijn.

ik heb het al gefixt allemaal maar ik heb wel wat gehad aan het eerste forum repley hoe kan ik deze vraag op beantwoord zetten veel dank voor het uitleg dit is echt een handig forum om te leren omgaan met EXCEL

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan