bestaat dit probleem eigenlijk wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
127
dag mensen ik post nu voor de 3, 4e keer een post maargoed dit is een serieus probleem ... Ik had al eerder in me andere post van vandaag aangegeven dat me netwerkkabel aansluiten op me pc niet lukt en heb vandaag van alles gedaan om erachter te komen wat de oorzaak is.
Wij in huis gebruiken een router en daarbij wil ik dus een netwerkkabel gebruiken zodat ik me pc op zolder ook internet kan krijgen.Maar wat de rare van is dat DRAADLOOS INTERNET wel lukt.!! terwijl ik dat niet de bedoeling is :confused: omdat ik graag wil overstappen naar netwerkkabel om internet te sharen .Daarna bracht ik me pc van boven naar beneden en ging met me internet kabel direct verbinden en het blijkt dat het ook niet lukt... mensen dit is wel raar probleem maar ik denk dat het aan me netwerkkaart ligt en heeft denk ik niets met instellingen te maken ik heb zelfs me computer opnew geinstalleerd ervoor :( dus me vraag is kan het aan me netwerkkaart liggen??? terwijl draadloos wel lukt maar juist netwerkkabel niet en me netwerkkaart heet 1394 netwerkkaart wel droge naam maarja... alvast bedankt :thumb:
 
@ kendoss

Het kan zijn dat je computer raar doet, maar je doet hier de laatste maanden niets anders dan crossposten, dit is dus niet toegestaan.
Ik zal deze openlaten (alhoewel die ook bij een andere vraag van je zou passen)

Een tip, blijf in één topic bij een gerelateerd probleem, dan blijft het voor iedereen duidelijk!!!!!
 
Probeer eens met een andere netwerkkabel? Het kan zijn dat die draadjes niet goed zitten.
 
1394 is firewire en niet je netwerkkaart. Is je netwerkkaart wel geinstalleerd?

En waar sluit je de nieuwe kabel op aan? toch wel op je router?
 
bedankt voor je reactie uhm nou die netwerkkabel die ik heb gekocht is wel goed zelfs op me laptop lukt wel en nu dus heb ik alleen 1394 kaart maar klopt het dat ik daar geen verbinding met internet kan krijgen???? nou,toen ik bij apparatenbeheer ging kijken waren er een paar uitroeptekens 1 daarvan bij ethernet controller.Maar ik weet niet welk netwerkkaart ik heb ,hoe kan ik erachter komen welk netwerkkaart ik heb? Er was toch zo'n programma dat je moest downloaden en dat ie info van je computer weergeeft?zo ja kan iemand die link hier posten aub :rolleyes: tanx :thumb:
 
Het is misschien ook wel aan aardig idee om na elke regel een keer op spatie of enter te drukken. Die lap tekst is moeilijk leesbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan