Bestaat er een kleinere versie van Java?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik vroeg me af of er ook een kleinere versie van Java bestaat. Ik heb nu Java enviroment geinstalleerd maar dat is 111 mb groot ongeveer, mijn C schijf is niet zo heel erg groot dus dit vreet schijfruimte op dit moment. Is er ook een kleinere versie zodat ik in iedergeval chatpagina's waar java wordt gebruikt kan blijven gebruiken?

Bij mij dus groter. Maar mijn vraag is, is er een kleinere versie...

Aha kijk aan, dit is wel wat. Welke download kan ik gebruiken?

Ik bedoelde eigenlijk die link die Jeroen mij gaf. Ik heb nu het programma MSVM geinstalleerd maar het maakt niets uit, ik blijf een grijs vlak houden op chatsites. Hoe kan ik dit programma nu deinstalleren? Want als het niet werkt, heeft het ook geen nut.
Dat programma wat jij gaf kun je al attachement wel onder je bericht plaatsen, misschien werkt het.

Iemand enig idee hoe ik die oude VM kan verwijderen?

Thomas Jan zei:
Ik heb deze nog j2re-1_3_1_02-win.exe , bestand is 5.2 mb.

Ik heb dat deze versie nu geinstalleerd maar, pagina's met java werken nu gewoon. Alleen nog iets, heb in mijn systemtray dat programma actief staan, als ik op hide wil klikken, kan dat niet, staat niet opgelicht. Hoe kan ik die uit mijn systemtray krijgen??

Thomas Jan zei:
kijk eens bij opstarten.

Daar staat niets, maar ik ben er al achter. Elke keer als ik een pagina bezoek met java, komt dat icoontje in mijn systemtray. Sluit ik mijn browser, is het weer weg. Dan zal het wel niet anders kunnen dan het gewoon zo te houden denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan