bestand downloaden van ftd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkehhhh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
help!!! iedere keer als ik wat wil downloaden van ftd, druk ik op nzb, inplaats dat ik dan newsbin pro in beeld krijg, blijf ik in beeld zien bestandsinformatie ophalen, en verder gebeurd er niets, moet ik wat aan de instellingen veranderen.
vr gr ikkehhhh

Laatst bewerkt:
Weet niet of je al een tijdje van ftd download of dat je pas start.
Nu gebruik ik zelf newsbin niet maar ik denk dat het volgende aan de hand is.
Als je klikt op nzb behoor je naar een site te gaan waar je alsnog het bewuste bestand moet aanklikken en kiezen voor create nzb.
Dan kun je kiezen voor opslaan of openen, als newsbin op je computer al goed is geconfigureerd behoord newsbin te openen.
Als dit niet zo is kun je het beste eerst kiezen voor nzb opslaan, dan ga je naar het nzb bestand en met de rechter muis kiezen voor eigenschappen.
Daar kun je kiezen waarmee het geopend moet worden, in u geval dus kiezen voor newsbin.
Als dat eenmaal is gedaan behoord het de volgende keren vanzelf in newsbin te openen als u kiest voor open nzb.

Welkom op Helpmij.:)

ik heb je topic naar de juiste sectie verplaatst.
FTPserver ---->>> Nieuwsgroepen / Newsreaders / FTD.

Weet niet of je al een tijdje van ftd download of dat je pas start.
Nu gebruik ik zelf newsbin niet maar ik denk dat het volgende aan de hand is.
Als je klikt op nzb behoor je naar een site te gaan waar je alsnog het bewuste bestand moet aanklikken en kiezen voor create nzb.
Dan kun je kiezen voor opslaan of openen, als newsbin op je computer al goed is geconfigureerd behoord newsbin te openen.
Als dit niet zo is kun je het beste eerst kiezen voor nzb opslaan, dan ga je naar het nzb bestand en met de rechter muis kiezen voor eigenschappen.
Daar kun je kiezen waarmee het geopend moet worden, in u geval dus kiezen voor newsbin.
Als dat eenmaal is gedaan behoord het de volgende keren vanzelf in newsbin te openen als u kiest voor open nzb.

Ik ben een nieuwe gebruiker, begin net met FTD en Grabit, bovenstaande actie helemaal uitgevoerd met opslaan enz enz. maar dan krijg ik toch een melding in grabit dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server:confused::confused:, moet ik daar soms ook voor inloggen of zoiets?? Alvast bedankt voor een reactie, groet, JMMC

Als je eiegen internet server geen nieuws groepen ondersteund of heeft zul je een account moeten nemen bij bv eweka.
Zonder gebruikers naam ect zal geen enkel programma downloaden.
Mischien beter eerst deze site goed door te lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan