"Bestand" en "Bewerken" in Verkenner openen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
254
Als ik mijn Verkenner open dan kan ik boven aan de pagina "bestand" en "bewerken" niet meer openen, de andere vier (beeld, favorieten extra en help) zijn geen probleem. In alle andere applicaties gaan deze bewerkingen wel open...........
Hoe kan ik dit verhelpen want als ik de prullenbak moet legen moet ik die eerst openen, dan alles selecteren met muis en dan verwijderen. Dit is zo omslachtig.
 
ik ken het probleem niet, heb er eigenlijk nog niet eerder van gehoord. Blijf je het houden, ook na een "koude" opstart van je pc?
 
Heb al van alles geprobeerd, tot systeemherstel toe. Blijft echter steeds terug komen. Om iets preciezer te zijn het volgende;
Het gebeurd steeds als ik de prullenbak (met Norton Protection) aanklik en wil legen dan reageren deze twee applicaties niet. Als ik dan bv de C: schijf aanklik dan reageren ze wel. Dus eigenlijk moet er iets zitten bij Norton wat dit veroorzaakt.
 
Norton heeft een probleem met de prullenbak.
Ik kan b.v. alle door Norton beschermde files niet meer verwijderen. Dat jongt maar aan dus :-(
Er is op de site meer over te lezen.
 
Ok, dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat het niet aan mij ligt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan