Bestand geinfecteerd in verborgen map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Beste mensen,

help me gaarne!! Ik heb ooit een zip met een crack code gedownload. Ik heb die crack file nooit geopend en die zip heb ik inmiddels verwijderd. Allen geeft AVG nog steeds aan dat het bestand op mijn computer aanwezig is, als ik kijk waar hij staat dan staat hij onder ......documents and settings\gebruikersnaam\Local settings\Temporary Internet Files\ content.ie5\G5A3S5AV\geinfecteerdbestand.zip

ik ben via verkenner in deze map terecht gekomen maar ik kan hem maar niet verwijderen. Kan iemand mij helpen om hem te verwijderen of vertellen of hij hier iets kan uitrochten?

Merci!

infected

Start eens op in veilige modus, dan worden alleen de broodnodige stuurprogramma's geladen en kun je ws. de file wel verwijderen. Bij veel pc's doe je dit door op het moment dat windows zich aanmeldt op de F8 te
drukken. Anders proberen met del, esc, of F1.

Lukt dit alles niet, start dan op in DOS (mbv opstartdiskette of ander). Ben je niet meer bekend met dos-commando's, download dan bv. xtreegold (Xtgold) even stoeien maar dan kun je de files in dos bewerken. Suc6. Willem:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan