Paul Siemons
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 dec 2003
Hallo,
Iets eigenaardig sinds gisteren: wanneer ik mijn pc opstart dan blijft hij op
de buraubladachtergrond hangen.Er verschijnen GEEN iconen en geen taakbalk op mijn scherm .
Het rare is nu als ik ctrl-alt-del indruk en Taakbeheer verschijnt dan ga ik daar via " Bestand>>nieuwe taak uitvoeren>> (mag eender welk programma zijn) programma start (bv Word) en dan verschijnen plots WEL al mijn iconen op het scherm.
Dan krijg ik wel een dialoogvenster met een wit kruis in en rode cirkel met de tekst : "Windows kan het bestand /idlist,:616:376,C:\Program niet vinden. Controleer of U de naam,etc.etc..."
Het kruis rechtsboven in de box aanklikken en ik kan gewoon verder met de pc.
Systeemherstel; S&D erop losgelaten,Hitman Pro zijn werk laten doen;
helaas geen verbetering merkbaar.
Heb ook even Gegoogeld naar dit rare fenomeen, maar daar word ik niet zo veel wijzer van!
Wat is hier aan de hand??
Mvg,
Paul
Iets eigenaardig sinds gisteren: wanneer ik mijn pc opstart dan blijft hij op
de buraubladachtergrond hangen.Er verschijnen GEEN iconen en geen taakbalk op mijn scherm .
Het rare is nu als ik ctrl-alt-del indruk en Taakbeheer verschijnt dan ga ik daar via " Bestand>>nieuwe taak uitvoeren>> (mag eender welk programma zijn) programma start (bv Word) en dan verschijnen plots WEL al mijn iconen op het scherm.
Dan krijg ik wel een dialoogvenster met een wit kruis in en rode cirkel met de tekst : "Windows kan het bestand /idlist,:616:376,C:\Program niet vinden. Controleer of U de naam,etc.etc..."
Het kruis rechtsboven in de box aanklikken en ik kan gewoon verder met de pc.
Systeemherstel; S&D erop losgelaten,Hitman Pro zijn werk laten doen;
helaas geen verbetering merkbaar.
Heb ook even Gegoogeld naar dit rare fenomeen, maar daar word ik niet zo veel wijzer van!
Wat is hier aan de hand??
Mvg,
Paul