Hoihoi, ik begin een webwinkel en ik heb een bestand dat ik wil importeren in mijn mysql database met de volgende structuur:
A= Cat
B= Sub cat
C= Sub sub cat.
D= Referentie nummer
E= Merk
F= Naam
G= Omschrijving
H= prijs zonder eco belastingen e.a
I= Verzendkosten
J= Prijs
K= Foto
L= Status
M= Gewicht
N= Volume Gewicht
Nu heb ik een mysql database aangemaakt met de tabellen At/mN. De informatie in het bestand wordt gescheiden met een punt-comma, dus de waarden zitten er in als volgt:
A;B;C;D;E;F;G;H;I;J;K;L;M;N
Dit zou er bij een van de producten dus zo uitzien:
Hoe krijg ik al de producten in dit bestand opgeslagen nu dus geïmporteerd in de database? Dit zou met PHP moeten kunnen maar ik weet niet hoe
:thumb:
A= Cat
B= Sub cat
C= Sub sub cat.
D= Referentie nummer
E= Merk
F= Naam
G= Omschrijving
H= prijs zonder eco belastingen e.a
I= Verzendkosten
J= Prijs
K= Foto
L= Status
M= Gewicht
N= Volume Gewicht
Nu heb ik een mysql database aangemaakt met de tabellen At/mN. De informatie in het bestand wordt gescheiden met een punt-comma, dus de waarden zitten er in als volgt:
A;B;C;D;E;F;G;H;I;J;K;L;M;N
Dit zou er bij een van de producten dus zo uitzien:
Code:
INFORMATICA;Scherm;20 - 23" scherm;PN100137;SAMSUNG;TFT 22" breedscherm SyncMaster 2243BW (5ms) + DVI mannetje / VGA vrouwtje CG-211E adapter + Tripolaire verlengende voedingskabel - 3 m - MC902-3M;De stijlvol ontworpen SyncMaster 2243BW monitor heeft de beste specificaties. Zo heeft de monitor een dynamische contrastverhouding van 8000 1, responstijd van 5ms, ergonomische en in hoogte verstelbare stander, MagicRotation waarmee staande beelden, zoals A4-formaat, kunnen worden weergegeven. Deze monitor ondersteunt veeleisende taken en ziet er ook nog eens goed uit.;154.59;12.90;154.59;[url]http://pan.fotovista.com/dev/5/5/03856755/t_03856755.jpg;op[/url] voorraad;7.812;8.330;
Hoe krijg ik al de producten in dit bestand opgeslagen nu dus geïmporteerd in de database? Dit zou met PHP moeten kunnen maar ik weet niet hoe