• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestand is kwijt, hoe kan ik het terugvinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

beijer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2003
We hebben op onze server een xls-bestand staan die op een of andere manier ineens verdwenen is. Waar zou ik deze terug kunnen vinden. Ik heb alle werkstations aangesloten op de server al doorzocht en ook in de prullenbak van de server kan ik niets vinden.

Help mij..

Bestand kwijt ....

Hoi,

Als je de mogelijke search-opties hebt gebruikt, denk ik dat je ervan uit moet gaan dat het bestand inderdaad weg is.
Belangrijk is om te weten, wat de oorspronkelijke lokatie van dit bestand was en vervolgens te kijken welke users deleterechten hebben op deze lokatie.
Mogelijk is het bestand ook hernoemd door - uiteraard weer - iemand die hiertoe rechten heeft.
Ik ga er vanuit dat - gezien het kennelijke belang van het bestand - de lokatie op de server zal zijn.
Ook, dat er dagelijks een backup wordt gemaakt en wellicht ligt hier de oplossing?

Teun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan