Bestand kan niet verwijderd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DW13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2019
Berichten
2
Ik heb problemen met het verwijderen van een map behorende tot spotify voor windows. Ik probeerde spotify op te starten, maar ik kreeg de volgende foutmelding:

2019-11-10 (2).png

Dus ik besloot spotify opnieuw te installeren. Ik wilde het dus eerst verwijderen, maar spotify was niet tussen de programma's te vinden, dus ik zocht alle bestanden om die zelf te verwijderen. Toen liep ik tegen de map aan die ik niet verwijderen kon omdat ik machtiging van de beheerder nodig heb, maar ik ben zelf de beheerder en de enige gebruiken van deze laptop. Ik heb wat rondgekeken op onder andere dit forum en kwam wel wat vergelijkbare problemen tegen, maar toen ik die oplossingen probeerde lukte het verwijderen alsnog niet. Ik heb geprobeerd machtigingen aan te passen via eigenschappen, hetzelfde geldt voor de eigenaar veranderen en dan machtigingen wijzigen. Toen heb ik nog FileAssassin geprobeerd, maar daarbij kreeg ik de melding dat het bestand niet bestaat.

Dus nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik dit moet aanpakken.

(Overigens: Ik ben niet perse goed met computers, dus ik zal wel iets onnozels hebben gedaan waardoor ik dit probleem heb.)
 
Als je spotify wilt verwijderen moet je hem eerst afsluiten. Hij blijft altijd op de achtergrond mee draaien.

Open Spotify en klik op Bestand in de menubalk. Selecteer Afsluiten.
Klik op de knop Start . Selecteer Instellingen.
Open Systeem.
Klik op Apps en functies en selecteer vervolgens Spotify.
Klik op Verwijderen. Klik opnieuw op Verwijderen in de pop-up om te bevestigen.
 
Aaaah, daar had ik niet aangedacht. Het is gelukt! Heel erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan