bestand met de extensie .psd

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiritworld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2010
hallo
kan iemand mij helpen hoe is een bestand met de extensie .psd kan openen
ik krijg het niet voor elkaar ben al de hele dag bezig :evil:

gr spirit

Wat heb je dan precies geprobeerd? Het is in principe een photoshop bestand, maar ook andere programma's zoals irfanview en gimp kunnen ermee overweg.

Hallo Spiritworld,
Een bestand met de psd extensie, kun je openen met Photoshop. Maar ook met ACDSee. Wat je ook kunt doen is via deze link het programma PS+Ai Thumbs ophalen en installeren, waardoor je ze kunt bekijken in verkenner. Het werkt helaas nog niet onder Win 7.

Groeten,

Martin

ja ik weet dat het een photoshop bestand het komt van een curcus af en dat moet ik downloaden dan komt het in winrar te staan en als ik het uitpak krijg ik een melding dat deze extensie niet geopend kan worden of beschadigd is heb mijn computer schoon gemaakt enz.
het bestand moet wel werken heb andere gebeld en die kunnen het wel openen:confused::confused: ik heb windows 7

Laatst bewerkt:
Rechts klikken->openen met->photoshop selecteren (of wat je ook hebt)

Het zou trouwens erg helpen als je ons zou vertellen wat je allemaal als hebt geprobeerd dat niet werkte, anders blijven we in het donker schieten.

het is me gelukt dat is nu altijd als jullie inschaken :thumb:

kunnen julle mij ook nog vertellen wat een goed schoonmaak program is en hoe dat precies werkt als ik registry booster draai krijg ik een heleboel register sleutels zijn dat geloof ik en ik weet niet wat ik daarmee moet

gr spirit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan