Bestand (mp4) en map andere eigenaar verwijderen van Google Drive

yellowf

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hallo, ik gebruik Google Drive op mijn Windows 11 laptop en op mijn iPhone (18.7.9).
Zojuist kwam ik er achter dat er een vreemde map op mijn Google Drive staat. Het blijkt om een mp4-bestand te gaan. Ik wilde daarop de map + het bestand verwijderen, maar dat ging niet omdat deze van een andere eigenaar blijken te zijn. Dit is onlangs dus zonder mijn medeweten gedownload (bij het zoeken naar een bepaalde tutorial). Overigens is de tutorial wel wat ik zocht, maar dat het nu vast op Drive zit niet!

Punt is nu dat de eigenaar niet reageert op mijn verzoek de map + bestand te verwijderen. Hoe kom ik er nu toch van af? Kan het schadelijk zijn?

met vriendelijke groet

Je kan de map toch gewoon met de rechtermuisknop een enkeltje naar de prullenbak geven. De koppeling is dan verwijderd. Zojuist even uitgetest op een gedeelde map van een andere gebruiker, en met succes.

Het spreekt verder voor sich dat je niet zelf het bestand kan verwijderen, want het gaat om de koppeling. De eigenaar blijft natuurlijk zijn bestand behouden.

Terug
Bovenaan Onderaan