phal
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 nov 2001
Op een pc met Windows 2000 en Office 2000 kan een collega zijn word en excel bestanden niet meer openen. Op het scherm verschijnt de boodschap 'Bestand ... niet beschikbaar." Er wordt bij afsluiten van Word ook gevraagd om normal.dot op te slaan terwijl dat in de opties niet aangevinkt staat. De bestanden staan op een server en de verbinding is OK. Andere pc's met dezelfde configuratie hebben dit probleem niet.
Dit is voor het eerst opgedoken na de installatie van Symantec Antivirus Corporate version waarbij ik vanaf de server een client installatie gedaan heb naar deze pc. Op andere pc's waar ik hetzelfde gedaan heb, komen deze problemen niet voor.
Heeft het ene met het andere te maken ? Wie kan een tipje van de sluier oplichten ?
Dit is voor het eerst opgedoken na de installatie van Symantec Antivirus Corporate version waarbij ik vanaf de server een client installatie gedaan heb naar deze pc. Op andere pc's waar ik hetzelfde gedaan heb, komen deze problemen niet voor.
Heeft het ene met het andere te maken ? Wie kan een tipje van de sluier oplichten ?