Bestand niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annemarieke

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
7
Hallo,
Ik heb eigenlijk het zelfde probleem war Phal ook beschreef. Bij het openen van b.v. een 'word document' krijg ik de foutmelding: bestand is niet beschikbaar. en bij afsluiten vraagt ie oneindig naar het opslaan/vervangen van het bestand Normal. Na een poging de eraser2000 te draaien kwam ik er achter dat die niet geschikt bleek te zijn voor windows XP. Is er mogelijk een soort gelijk programma voor XP?:confused:
Groetjes Annemarieke
 
Misschien had je Phal beter even geciteerd?

Kijk eens naar deze link: hier.

Het programma dat je daar kunt downloaden werkt ook onder XP.

Lees goed de handleiding vóór gebruik, want voor je het weet gooi je nog teveel software van de computer weg! ;)

Tijs.
 
Volgens mij is er niet zo iets voor XP. Maar kijk hier eens.
 
meer uitleg

Ik zal even wat meer uitleg geven van het probleem:
Ik heb windows XP home edition, daarop probeer ik office proffecional 2003 te installeren. na installatie kan ik geen documenten meer openen in de office programma's. de eerdere versie van 'word' werkt ook niet meer.
Bij afsluiten van 'word' krijg ik telkens de vraag of ik het bestand 'normal' wil vervangen/opslaan.
De dingen die bij dit zelfde probleen van Phal beschreven zijn als mogelijke oplossingen werkten bij mij allemaal niet.
Annemarieke
 
Hoi,
Ik heb de windows instal clean up geïnstaleerd, ben echter een beetje huiverig... ('k ben niet zo'n computer held). Het programma geeft aan permanente veranderingen uit te voeren en ik moet een geïnstalleerd programma selecteren. Moet ik nu dan de niet goed werkende office selecteren en doorgaan?
 
Je moet de tool alleen gebruiken om (resten van) nu niet werkende danwel niet meer gewenste programma's te deïnstalleren als geen uninstall hulpprogramma (meer) beschikbaar is.

Kies dus idd. de niet werkende Office, en begin. Je raakt geen databestanden kwijt, en evt. herinstalleren is niet de grootste ramp die je kan overkomen, lijkt me.

Desnoods maak je eerst een kopie van je huidige databestanden, maar moet niet nodig zijn.

Succes,

Tijs.
 
Hoi,
Ik ben laatst even bezig geweest met dat programma 'ereaser2000' Ik krijg dan een lijst met software die ik kan verwijderen. daarin staat de net geïnstalleerde office wel, maar die verwijderen helpt niks omdat ik dan het programma weer gewoon op nieuw installeer. De andere prgramma's die genoemd zijn, hoef ik allemaal volgens mij neit te verwijderen. 'k heb het idee dat het dus niet echt werkt.:(
Groetjes Annemarieke
 
Eraser2000 is in principe niet voor XP, dat schreef je zelf.

Ik heb de MS Installer Cleanup tool waar ik eerder de link van gaf ook hier neergezet.

Hopelijk heb je er wat aan. Verder heb ik geen tips (meer) voor je! :(

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan