Bestand niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

SunSafe

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
34
Beste,

Ik heb een groot probleem, ik moet een eindwerk maken tegen het eind van het jaar. Ik heb al 4 deeltaken af en staan op HD. Heb onlangs office 2007 geinstalleerd. En wanneer ik deze open komt er te staan: Bestand niet beschikbaar. Ik ben radeloos:(

Word 2000 staat er ook nog op, kan dit het probleem zijn? daarvoor werkte alles goed..

Dank bij voorbaat
 
Met welke Word versie zijn de bestanden gemaakt ? Het kan heel goed zijn dat Word 2007 de bestandsformaten van Word 2000 niet meer kan lezen.
 
Met welke Word versie zijn de bestanden gemaakt ? Het kan heel goed zijn dat Word 2007 de bestandsformaten van Word 2000 niet meer kan lezen.

Ja die bestanden zijn met 2007 gemaakt.. het is daarom dat ik het niet goed snap..
 
De bestanden zijn niet te openen met Word 2007, maar kan je de bestanden wel vinden met Windows Verkenner ?
Hoe groot zijn de bestanden ?
Heb je de mogelijkheid om de bestanden op een andere computer te openen ?
 
De bestanden zijn niet te openen met Word 2007, maar kan je de bestanden wel vinden met Windows Verkenner ?
Hoe groot zijn de bestanden ?
Heb je de mogelijkheid om de bestanden op een andere computer te openen ?

Ik weet alle bestanden zijn heb ze opgeslagen in een map. Ik heb er eentje doorgestuurd naar iemand, en daar werkt ie wel..
 
Dan is het wellicht handig om OpenOffice te installeren, dan kun je zien of het aan MS Office ligt want daar lijkt het wel op.
Als OpenOffice de bestanden wel gewoon kan openen zou ik MS Office 2007 opnieuw installeren, dan zou ik ook gelijk MS Office 2000 (Word 2000,etc.) verwijderen. Kan me niet indenken dat je dat nog gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Dan is het wellicht handig om OpenOffice te installeren, dan kun je zien of het aan MS Office ligt want daar lijkt het wel op.
Als OpenOffice de bestanden wel gewoon kan openen zou ik MS Office 2007 opnieuw installeren, dan zou ik ook gelijk MS Office 2000 (Word 2000,etc.) verwijderen. Kan me niet indenken dat je dat nog gebruikt.

OK: dankje wel!!
 
Openoffice werkt. heb office 2007 er af gedaan en daarna terug op gezet, toch blijft het probleem zich voordoen:confused:
 
Vreemd probleem :(
Je kunt proberen het bestand via OpenOffice te openen, onder een andere naam opslaan en kijken of Office 2007 het dan wel kan openen. Let er wel even op dat je het dan als .doc opslaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan