Bestand niet verwijderd uit wachtrij

Status
Niet open voor verdere reacties.

molifantje

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
In de wachtrij om een cd te branden staat een bestand wat ik niet verwijderd krijg.
Als reactie krijg ik : Kan bestand niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is
:o :o
Wat moet ik doen om het toch te kunnen verwijderen, zodat ik weer gewoon CD's of DVD's kan branden zonder dat dat bestand erbij staat.

Ik heb er ook een die niet weg wil, maar dan kun je toch wel gewoon doorgaan met branden? er zal wel een of andere windows toepassing een vinger op zijn staart houden. Als je morgen de computer weer aanzet zal het wel verdwenen zijn. Dat gebeurt bij mij toch meestal :)

Ik heb er ook een die niet weg wil, maar dan kun je toch wel gewoon doorgaan met branden? er zal wel een of andere windows toepassing een vinger op zijn staart houden. Als je morgen de computer weer aanzet zal het wel verdwenen zijn. Dat gebeurt bij mij toch meestal :)

Het staat er al zeker een week in en gaat niet vanzelf weg. Ik kan wel brandem maar dan komt dat bestand er ook op en dat wil ik niet.

Laatst bewerkt:
Start de PC in veilige modus op, verplaatst het betreffende normaal in gebruik zijnde bestand en probeer het dan nog eens.

Heb het geprobeerd maar de de bestanden blijven in de wachtrij staan. Branden gaat niet, d.w.z. dan komt ook dat bestand erop dat ik er niet op wil hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan