bestand of map is oonleesbaar(deel harde schijf)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Berichten
200
Ik heb 2 harde schijven van 150 gig.in mijn pc zitten.Nu is mijn 2 de harde schijf verdeeld in 2 stukken genoemd G en H.Wat is nu het probleem:ik kan niet meer gebruik maken van het gedeelte g.Daarbij krijg ik de bovenstaande melding.ik heb daar nogal wat staan wat ik eigenlijk niet kan missen dus heeft iemand een idee hoe ik deze weer toegankelijk kan maken?Het gedeelte genaamt H is wel gewoon toegankelijk.Systeem herstel werkt ook niet meer.Alvast bedankt
 
Trommel eens diskmgmt.msc in uitvoeren, en kijk hoe deze schijf wordt weergegeven.
Eventueel een repair progje, wel spartaans, dus lees eerst goed de gebruiksaanwijzing.
 
alle schijven worden weer gegeven in NTFS,behalve de schijf waar het omgaat.
 
Ja?, dat was de vraag niet.:confused:
Hoe wordt DIE schijf weergegeven? progje erop los gelaten?:)
 
En in welk bestandsyteem? raw, niet toegewezen, o.i.d., of doet hij het nu wel?

Kan ook met je XP cd, indien er wel een schijfletter aanhangt, opstarten met die cd, naar de herstelconsole gaan, en daar fixboot /x:, waar X voor de schijfletter staat.

Iets meer info zal het oplossen van het probleem versnellen.
 
Hij geeft geen bestand systeem aan.Ik heb ook al met partition magic gekeken.
 
Ik heb geprobeerd om er geestelijk kontakt mee te krijgen, maar dat lukt niet, ik werk ook niet meer met glazen bollen, die dingen vallen steeds stuk.:mad:

HOE WORDT DIE SCHIJF AANGEGEVEN?
HEB JE AL MET DAT PROGJE DE BOEL BEKEKEN?
GEEF EENS INFORMATIE.

Ik kan je echt niet helpen als je geen info geeft, hoor.:confused:
 
ik heb dat programma gebruikt maar wordt er niet wijzer van.Ik ben geen wonder boy met de pc.Sorry ik wist niet dat deze site alleen voor mensen was die geen helpmij nodig hebben.Ik defragmenteer hem wel gewoon is en zie dan wel weer.Jammer dat ik dan alles kwijt ben maar ja.
 
Tja, als ik informatie vraag, om JOU te helpen, en je geeft die niet, waarom je die niet geeft is mij volstrekt onduidelijk, en je verwacht een antwoord, dat werkt dus niet.:mad:

En dan reageer je nu op deze manier, ook verstrekt onduidelijk.:evil:

Ik vraag 3 keer informatie, die geef je niet, waarop moeten we dan een antwoord geven?
En nee, deze site is voor iedereen, maar wel diegene die geholpen willen worden, anders werkt het niet.

Succes.:thumb:
 
Uit dat repair programma wordt ik niks wijzer.Kan de schijf waar het omgaat daarin niet vinden.Omdat ik het niet zeker weet hoe het te moeten doen ben ik niet verder gegaan.Ben bang om meer schade aan te richten.Is er nog een ander programma?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan