Bestand ongewijzig

Status
Niet open voor verdere reacties.

miss-tess

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2003
Hai hai,

ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken binnen dit forum daarom even een nieuwe post.

Via outlook (webmail) heb ik een word bestand gedownload als zip.
Na dit bestand geopend te hebben en bewerkt heb ik deze opgeslagen. (geen opslaan als gebruikt).
Nu open ik het bestand opnieuw (het gezipte bestand) maar zie nu dat er niets gewijzigd is!
Waar kan ik dit bestand vinden? Of ben ik het nu gewoon kwijt?

Heel erg bedankt voor jullie hulp alvast.

groetjes Tessa

Als je de zip niet hebt uitgepakt toen je 't bewerkte, is het waarschijnlijk weg .
(er kan dan nl niet opgeslagen worden)

Waarschijnlijker is dat het gewijzigde document ergens in de map met tijdelijke bestanden staat.
Doe eens het volgende: [Windows-toets]r toetscombinatie -> %temp%
Kijk of je het bestand in die map aantreft (of in een submap daarvan).

Tijs.

Hai Tijs
Dankjewel.

Ik heb wel wat kunnen vinden maar het bestand is gecodeerd op de een of andere manier.

Hij zegt: 'het conversie bestand mswrd632 kan niet worden geopend'

Welke extensie heeft dat bestand? En probeer anders eens erop te rechtsklikken en te kiezen voor "openen met"... en dan Microsoft Word aangeven.
PS: Je moet in die map even Detailweergave doen en kijken of de wijzigingsdatum/tijd overeenkomt met het moment dat je het gewijzigde bestand hebt opgeslagen, anders probeer je nu het verkeerde document/bestand te openen...

Tijs.

Extensie kan ik niet vinden door middel van details of eigenschappen. Weet alleen dat het word document is.
De tijd/datum dat ik hem aangemaakt heb klopt.

Gaat niet om aanmaaktijd/datum maar om datum/tijd van (laatste) wijzigiging
Als die overeenkomt, dan geef ik het een goede kans dat het het goede bestand is. Die dus proberen te openen met "Openen met" en dan Microsoft Office Word kiezen als programma. Kijken of dat wat oplevert.

Tijs.

Helaas hetzelfde:( Aanmaakdatum/tijd veranderde toen ik het bestand probeerde te openen.

Ik vond de volgende optie: Open Word. Ctrl-o (oftewel: openen venster weergeven) -> kies bij bestandstypen "tekst uit een willekeurig bestand herstellen" -> Blader naar het bestand wat je wil openen -> openen

Ik vond ook fixes voor de foutmelding waar je het over had (deze), maar die vertrouw ik niet helemaal met jouw versie van Office.
Probeer dus eerst bovenstaande uit.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Zal eens tijd worden dat we een terugmelding krijgen of het uiteindelijk nog gelukt is???

Tijs.

Sorry, helemaal vergeten. Uiteindelijk is het gelukt dankzij jou/jullie tips!

Dankjewel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan