• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestand printen PDF995 of anders ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

grema

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
In bijlage een bestandje ( voorbeeld) van offerte bestand dat ik gebruik met vertikaal zoeken.

Indien ik wil PRINTEN dan geeft dit geen probleem .

Wil ik het echter doormailen zonder dat iemand al mijn vakken kan zien ; moet ik het bestand eerst overzetten via PDF 995 . OPSLAAN en dan verzenden .

Kent er iemand een eenvoudigere weg.
Je moet weten dat een offferte tot 5 a 10 blad kan beslaan . Waarvan ik dan eventueel
alleen blad 1 ;2 ; 3 en het laatste blad nodig heb ( dit omdat het bestand zo werd opgemaakt . )

Dit geeft dus veel knip en plak werk . ( en tijdverlies )

Iemand een oplossing ???

Bijlagen

Misschien een rare opmerking maar download openoffice eens.
Daar zit standaard een pdf maker bij in.
dan kun je in writer (word) zo een pdf maken.
dus weinig knip en plak werk.

Grema,

Het bestand levert mij dit beeld.

Groet,

Bijlagen

• geen_chocola.png
    geen_chocola.png
    13,6 KB · Weergaven: 53
juist

het bestand dat je ziet is ok. Als je dit nu print op je gewone printer en de vakken zijn ingevuld( wat hier niet kan ) dan komt er volgende uit ( vb in bijlage )

Als ik hem nu via e-mail wil verzenden krijg ik ook al die vakjes te zien en kan tegenpartij wijzigen in offerte ; wat niet de bedoeling is.

Dus daarom de vraag pdf995 of iets eenvoudigers ??

Ik zoek deze avond even in hetgeen Ferenc reeds doorgaf aan info ; andere info of oplossingen blijven welkom.

Laatst bewerkt:
Je kan er natuurlijk ook een beveiliging op zetten welke alles blocked (of je daar zelf niet op ben gekomen). Nadeel is dat iedere beveiliging wel op een bepaalde manier te kraken valt , zeker met de juiste programma's bij de hand

Mmmmmmmmmmm, zoek ook nog wel even verder.

Groet,
Frenc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan