Bestand/programma verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Via bestanden zoeken enz lukt het niet om een prg te verwijderen. Het staat niet bij software. Ook mbv het programma adaware lukt het niet; wordt wel gevonden maar geeft vervolgens een foutmelding bij verwijderen!
Het gaat om: Trickler_4010.exe.
Hoe kom ik daar vanaf??? Blijkbaar is het in de comp terecht gekomen toen een van de kinderen bezig was met mp3 toestanden.

Scan je computer op spyware met ad-aware of spybot. En verwijder het desbetreffende programma.

Mvg.

Geplaatst door Bamekipa
Via bestanden zoeken enz lukt het niet om een prg te verwijderen. Het staat niet bij software. Ook mbv het programma adaware lukt het niet; wordt wel gevonden maar geeft vervolgens een foutmelding bij verwijderen!
Het gaat om: Trickler_4010.exe.
Hoe kom ik daar vanaf??? Blijkbaar is het in de comp terecht gekomen toen een van de kinderen bezig was met mp3 toestanden.

Waarschijnelijk loopt het programma mee op de achtergrond en kan dus niet verwijderd worden .
Klik ALT+CONT+DEL en kijk of ie meeloopt en beeindig die taak , ga vervolgens naar start>uitvoeren en typ: msconfig>enter ga naar het tablad opstarten en kijk of ie daar tussen staat ,zo ja haal het vinkje daar weg en start de pc opnieuw op en draai ad aware opnieuw en het moet nu wel verwijderd worden .

Doe de volgende MAAR VOORZICHTIG!!!
Start en dan Run (Uitvoeren bij NL versie).
Typ daar: regedit
Nu zit je in de register dus voorzichtig.
Klik boven op bewerken en kies daarna: Zoeken.
Typ nu de exacte woord dat je zoekt en dan OK.
Wat hij vind gewoon verwijderen (Delete dus).
Herhaal deze zoekopdracht. Let wel op dat je altijd eerst: Mijn computer klikt, zodat hij alles doorzoekt.
Dus herhaal zoekopdracht en verwijder steeds alle sleutels met dat naam.
Als je de melding krijgt dat hij: niets kan vinden! Sluit venster.
Start PC opnieuw = nu is het weg
Succ6 en Voorzichtig (dus niets anders verwijderen!!)
Falco

Opgelost

Het probleem opgelost door het antwoord van Roby!
Roby en ook de anderen bedankt voor de reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan