Bestand RTF wil niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

antwanes

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2013
Goedenavond,

Ik zit momenteel met een probleem dat ik mijn RTF bestand niet meer kan openen.
Het bestand openende ik altijd met Wordpad.

Het ligt er denk aan dat het bestand te groot is geworden. Het bestand heeft een grote van 8,99 gb.

Hoe kan ik dit bestand weer openen? Er zit voor mij namelijk erg belangrijke informatie in.

Groet

Er moet dan een reden zijn dat die rtf bestand dan zo groot is, veel foto's in verwerkt waarschijnlijk?
Ms word kan max 512mb als bestandsgrootte aan.
Volgens Microsoft Support , de grootste maat van een Word-bestand kan worden is 32 MB voor de totale document , met uitzondering van foto's of andere afbeeldingen . Dat betekent dat een bestand met foto's of andere afbeeldingen die groter zijn dan 32 MB kunnen zijn . Het is belangrijk te onthouden dat deze limiet is niet de limiet op de grootte van een bestand Word kunt openen . Volgens Microsoft Support , de maximale bestandsgrootte Windows kan openen is 512MB . Parameters in Word 2007/Word 2010

Probeer het eens met deze proefversie.

Laatst bewerkt:
Klopt! Maar er zitten voor de rest geen affeeldingen in dat is het rare!

ALs het geen al te persoonlijk / vertrouwelijk document is, dan wil ik er wel even naar kijken of ik nog iets kan betekenen.

Als het alleen maar tekst is vraag ik me af waar die bijna 9GB vandaan komt. Dat is een complete double-sided DVD.
Alle Harry Potter boeken bij elkaar beslaan 75MB!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan