Bestand te groot voor cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb een vraagje.. Ik heb een spelletje gedownload (trialversie natuurlijk). Na uitpakken bestaat die uit 2 cd's. Maar als ik die dan op cd probeer te zetten, past de eerste cd prima, maar de 2e cd past niet op een 700 mb schijf. Nu dacht ik die op een datadvd te zetten, maar dat wordt tijdens het installeren van het spel niet geaccepteerd. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Als ik het bestand split, herkent de installatie dan dat er nog een 3e cd nodig is?

In de bijlage staat de inhoud van de map van de 2e cd.

Trailversie? Kuch.:rolleyes::p

Het is een MDF bestand, deze kun je met Alcohol120% branden, daarmee is het image bestand ook gemaakt.
Je zal zien dat ie toch op een cd-rom(700MB) past.:)

Trialversie? ja crash... Ik probeer me rot.. en je moet het toch een beetje inpakken..

maar goed.. er valt nog een hoop te leren.. het branden is gelukt. Bedankt voor je snelle reactie!

installeren met demontools is gemakkelijker en scheelt cd's . :rolleyes:

hoe werkt dat dan? en zal die dan later ook niet meer naar de cd's vragen?

Iets meer uitleg:

Daemontools is een programma waarmee je een virtuele cd/dvddrive kan maken, waar je een cdimage mee kan openen, ook wel mounten genoemd. De pc denkt dat de echte cd erin zit. Wil je het spel op die manier spelen, dan zal je iedere keer de juiste cd moeten mounten (dus image opje hd laten staan) of een co-cdcrack installeren na installeren van het spel.

Geplaatst door crash

Als je Alcohol120% hebt, heb je Deamon tools niet nodig.:rolleyes:
Alcohol120% maakt meteen een virtuele dvd/cd-rom drive aan.

Uitleg:
http://www.duken.nl/content/view/30/50/
:)

De juiste versies van nero en clonecd ook ;)

Het kan trouwens wel cd's schelen, maar als je schijf crasht ben je het kwijt en je moet de ruimte hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan