bestand van CD naar Bureau Blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Wanneer ik een bestand open op CD , dus door het betreffende station te kiezen en uitvoeren enz... dan is het bestand zichtbaar in het kader wens ik die vervolgens te slepen op mijn bureaublad (bestand is +-10MB) dan loopt de zandloper en blijft die hangen ; zelf na 5 minuten.

Ook openen van dit betstand door 2x erop te klikken lukt niet , PS bij iemand anders lukt het wel met dezelfde CD. ( niet verder dan de zandloper ..... )

Waar zou ik naar moeten kijken ?

Beste naamgenoot

Ik weet niet of het door het "Bels" komt, maar wat bedoel je met het bestand naar je bureaublad slepen.

Ik zet bestanden nooit op mijn bureaublad, hooguit een snelkoppeling naar het bestand.

Je profiel zal extreme vormen aannemen, als je zomaar programma's of grote bestanden naar je bureaublad sleept.

Je probleem kan veroorzaakt worden doordat je CD-ROM die schijf niet goed kan lezen. Mischien gebrand met overburn. Als jou drive dan geen overburn aan kan, blijft hij eindeloos zoeken.

Kan ook zijn dat je drive niet helemaal lekker meer is.

Vaak kan hij dan wat hij zelf brand nog wel lezen.

Eric.

P.S. zie je websit 4 keer, hoort dat ?

Laatst bewerkt:
ok

Het zal dat zijn, nu zit ik wel met een probleempje, de setup van die bestanden zit in die map ik kan alleen maar de gele bestand zien en is er een mogelijkheid om via de uitvoer functie de setup in werking te brengen, het CD station is E , maar wat moet je dan schrijven in het uitvoerscherm ?

PS ik kan ook bestanden brande op DVD, zullen die dan gemakkelijker leesbaar zijn of kan het zelfde terug voorkomen ?

Laatst bewerkt:
Sorry

Bedoel het gehele bestand of echt iets geels.

Eric.

P.S. Je kunt programma's direct van af CD installeren of als je wilt eerst in een map zetten.

En waarom zie ik je site 4 keer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan