Is het mogelijk als een in excel-bestand een bepaalde cel gevuld is, deze bij het opslaan te verplaatsen naar een andere map.
Ik maak Excel-bestanden van gewerkte uren etc. Deze staan in een map Onderhanden werk.
Als hiervan een factuur is gemaakt, geef ik dit aan in het Excel-bestand. Daarna verplaats ik het nu handmatig naar een map Gefactureerd.
Het zou mooi zijn als dit "automatisch" gebeurd als ik het bestand opsla.
Let op ! ik wil het bestand verplaatsen niet kopiëren. Het gaat om de complete bestanden die ik wil verplaatsen naar een andere locatie.
Ik maak Excel-bestanden van gewerkte uren etc. Deze staan in een map Onderhanden werk.
Als hiervan een factuur is gemaakt, geef ik dit aan in het Excel-bestand. Daarna verplaats ik het nu handmatig naar een map Gefactureerd.
Het zou mooi zijn als dit "automatisch" gebeurd als ik het bestand opsla.
Let op ! ik wil het bestand verplaatsen niet kopiëren. Het gaat om de complete bestanden die ik wil verplaatsen naar een andere locatie.