bestand verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Ik probeer een bestand te verwijderen maar dat lukt niet. Hoe los ik dit op?

.dat bestand

het is een .dat bestand

Geplaatst door m.c bosveld
Probeer het eens met regcleaner,wil wel eens helpen.

?? Bestanden verwijderen met RegCleaner? Dat is nieuw.

Maar goed, het bestand zal niet verwijderd kunnen worden aangezien het waarschijnlijk nog in gebruik is door een bepaalde programma (zo zal de foutmelding ook ongeveer zijn, of niet?)
Waar staat het bestandje (directory) of weet je van welke programma het is?

reactie .dat bestand

Het was een binnen gehaald mp3-tje van kazaa. Wanneer kazaa een mp3 binnenhaald, krijgt het bestand tijdens het binnenhalen de extentie .dat. Wanneer het mp3-tje binnen is (progran files- kazaa- my shared folders), werandert het in een .mp3 bestand. Wellicht moet ik na een voltooide download even geduld hebben of de map my shared folders even openen en weer sluiten.

Zoiets dacht ik al ja, maar je moet inderdaad wachten tot het bestand helemaal binnen is, en dan de inhoud van die map even verversen (of opnieuw openen) voordat je ziet dat het .dat bestandje weg is en de MP3 er staat.

wat bedoel je met verversen

Wat bedoel je daarmee

Re: reactie .dat bestand

Geplaatst door brbr
Het was een binnen gehaald mp3-tje van kazaa. Wanneer kazaa een mp3 binnenhaald, krijgt het bestand tijdens het binnenhalen de extentie .dat. Wanneer het mp3-tje binnen is (progran files- kazaa- my shared folders), werandert het in een .mp3 bestand. Wellicht moet ik na een voltooide download even geduld hebben of de map my shared folders even openen en weer sluiten.

Als het goed is, moet je dat bestand VANUIT Kazaa kunnen wissen: "Clear downloaded and Erroneous".

Waarschijnlijk dat de volgende hack ook zal helpen:
http://www.sectie.be/faq/avi_xp_error/avi_en_xp.htm

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan