bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreddyM

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Probeer een bestand te verwijderen, maar als ik op de map klik en verwijderen geef krijg ik als melding kan het bestand niet verwijderen, is door iemand anders of een ander programma in gebruik. Hoe controleer ik door welk programma dit bestand in gebruik is? (Volgens mij is het door geen enkel programma in gebruik)

Deel je het bestand niet toevallig in een P2P programma, zoals Kazaa?

Als je opstart in veilige modus, gaat het dan wel?
Ctrl + Alt + Delete, taakbeheer, processen.
Staat het progje erbij?
ZO niet, dan is het in gebruik via het register.
Eventueel daar opsporen (regedit) en verwijderen.
Maar pas op, maak hier geen fouten ! Dan start de pc niet meer.
Werkzaamheden in het register overlaten aan een gedegen computer kenner !

Reactie op antwoord 1:
Het is een "overgebleven" audio data bestand genaamd songlist van het spel fifa. Dit spel heb ik ge-uninstalled. Bij bestandstype van deze songlist staat virtual clonedrive. Volgens mij is het een BIN file. Ik heb de clonedrive gedisabled en hierna proberen te verwijderen. Blijft echter niet lukken.

Reactie op antwoord 2:
Ik heb imderdaad een P2P programma aan staan. Zou het kunnen zijn dat iemand probeert dit bestandje te uploaden? Moet ik het P2P programma dan uitzetten?

Geplaatst door FreddyM

Ik heb imderdaad een P2P programma aan staan. Zou het kunnen zijn dat iemand probeert dit bestandje te uploaden? Moet ik het P2P programma dan uitzetten?
Waarschijnlijk kun je het bestandverwijderen, als je inderdaad het P2P programma uitzet.
Ik heb het ook wel eens, dan staat DC++ nog aan.
Als ik deze uitzet, dan kan ik het bestand wel verwijderen.

Opgelost!
Het probleem bleek de virtuele cdclonedrive te zijn. Deze bleek gelocked te zijn. Kon er niets meer mee doen zoals unmounten. Heb clonedrive eerst ge-uninstalled. Hierna was het een normaal BIN bestand geworden en kon ik het verwijderen.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan