bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt... Heb laats ook zoiets gehad en het bleek een of ander rotding te zijn dat door windows zelf werd aangemaakt. Moest uiteindelijk via de regedit het bestandje verwijderen. Is dit ook niet zoiets ??...:8-0:

Geplaatst door bruno-01
Ik heb de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt... Heb laats ook zoiets gehad en het bleek een of ander rotding te zijn dat door windows zelf werd aangemaakt. Moest uiteindelijk via de regedit het bestandje verwijderen. Is dit ook niet zoiets ??...:8-0:

Je weet inderdaad niet waar de klepel hangt, want bestanden kun je niet verwijderen via regedit. Wel kun je via regedit sleutels verwijderen die horen die bij bestanden die al verwijderd zijn, maar dat is hier niet aan de orde.

Daar ben ik nog niet zo zeker van wat je daar zegt. In de regedit kan wel degelijk een exe. bestand staan. Ga anders b.v. maar eens naar crack.com, kijk wat voor rommel je daar binnen krijgt en ga daarna maar eens kijken waar die troep zich verstopt heeft...en zichzelf telkens opnieuw aanmaakt....succes !!(maar dat terzijde)
;)

Nog ff een reaktie voor buffy: Ik zei ook niet dat je in de regedit dat bestand moet verwijderen... daar zou best wel eens wat kunnen staan dat er voor zorgt dat het bestand in deze case niet verwijderd kan worden.....

Geplaatst door bruno-01
In de regedit kan wel degelijk een exe. bestand staan.

In het register kunnen verwijzigingen naar exe-bestanden staan. Vanzelfsprekend. Maar de bestanden zelf absoluut niet. Kan eenvoudigweg niet.

Geplaatst door buffy

In het register kunnen verwijzigingen naar exe-bestanden staan. Vanzelfsprekend. Maar de bestanden zelf absoluut niet. Kan eenvoudigweg niet.

heren, mag ik uw hartelijk bedanken voor uw hulp. het is opgelost. niet op jullie manier.maar ik heb gewoon de goede bestanden naar een andere map gezet. de map met het foute bestand helemaal verwijderd. en nu is ie weg! veel dank!!! groet joost:thumb:

Zoals je misschien al had gemerkt, reageerde ik al enige tijd niet meer. Het is soms best wel verwarrend om 2 verschillende (sporen) mogelijke oplossingen te volgen, vandaar dat ik mijn "mond" hield.

Ik ben er echter van overtuigd dat op de "good old Dos methode" het ook had gewerkt, maar je probleem is nu opgelost en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan