bestand xlsx - hoe te openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klik er eens met rechts op en kies dan voor Eigenschappen.
Of zorg ervoor dat het tonen van bekende extensies aan staat.
Het feit dat hij de extensie niet laat zien zegt in ieder geval dat er een programma aan gekoppeld is.

niets van PDF of Adobe schijnt te werken.
grote ergenis.
adressen dankkaartjes.pdf (1)
maar ook
adressen dank.xlsx (2)

Kennelijk zijn die bestanden dan niet goed. Zou je ze eens naar me kunnen mailen?
Dan kan ik het zelf eens bekijken.
Wees gerust, als ik het wel kan lezen zijn die adressen in veilige handen en verwijder ik de bestanden weer.

ik zal ze mailen, maar hoe nu verder. Kan ik adequaat iets doen om mijn documenten als standaard te kunnen opslaan, verwerken en printen?
ik heb eigenlijk Words 2007.
Wat is je e-mailadres?

Frank

ik krijg constant ook te zien: "Acrobate failed to connect to a DRE server".....?????

Spontaan spugende printer

Vreemd, ineens (echt waar) begn mijn printer de gezochte en benodigde tekst uit te printen. Heel vreemd.
Weet jij een goede manier om adequaat alle documenten te kunnen maken, bewerken, opslaan etcetera. Behalve Office.org want daar kan ik niet goed mee overweg. Ik heb nu alles door elkaar staan. Het ene document is zus opgeslagen en het andere zo. Hoe kan ik dat het beste stroomlijnen?

Zie je antwoord met belangstelling tegemoet.

Hoe je een document maakt en bewerkt is helemaal afhankelijk van het type document dat je wilt maken. Als je geen OpenOffice.Org wilt dan zit je ook niet te wachten op het dure Office.
Dus geef eens aan wat je hebt en/of wilt maken.

Hoi,

Bijna alle documenten die ik maak zijn zonder vakjes, teksten, vet, cursief, groot en klein, diverse lettertypes, soms toevoeging van afbeelding erbij.

Word 2007?
Word 2010?

Is er een FREE OF CHARGE afgeleide?

Microsoft Word is een onderdeel van Office en dat is niet gratis. De tegenhanger of afgeleide is Writer van OpenOffice.org.
Probeer Wordpad eens, dat is gratis en zou zelfs al op je PC aanwezig moeten zijn. Welke uitvoering van Windows gebruik je?

Je oorspronkelijke vraag ging over een xlsx bestand. Dat is een Excel2007 bestand, daar heb je Excel voor nodig of, zoals ik al eerder zei..., Google Docs...

Dat was al duidelijk, die vraag is inmiddels iets anders geworden.

Hartelijk dank voor deze zeer waardevolle bijdrage.
Iedereen die nu op Duhh!!! zoekt zal er blij mee zijn.

Klik op de ronde startknop en tik het woord wordpad in het zoekveld. Dan kun je zien of WordPad ook op jouw PC aanwezig is.
Als dat zo is kun je die starten en kijken of dat wat voor je is voor het maken en bewerken van documenten.

He, dank je - ik heb idd Wordpad. Hoe zet ik deze in mijn programma-lijst?
Dank.

Franky

Als je Wordpad in het lijstje van de startknop hebt staan kun je er met rechts op klikken en er een snelkoppeling naar je bureaublad van maken. (Kopiëren naar)

Laatst bewerkt:
Hoi Edmoor,

Helemaal gelukt. Prima zo. Bedankt voor alle hulp en tips!
Groetjes,

Franky

Graag gedaan.
Daar is dit forum voor :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan