Bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Estan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Estan

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
Op mijn bureaublad staat er een .exe bestand en ik krijg hem niet weg, iedere keer ik het wil verwijderen komt het volgende "Het is door iemand anders of door een programma in gebruik....." Ik heb ook al alles verwijderd in het register in verband met dit bestand en steeds gaat het niet weg. Ik zou totaal geen benul hebben welk programma dit gebruikt. Hek ook al alle p2p programma's uitgezet....

Als iemand raad heeft...

Dank

Euh, ik was het vergeten, het is een MS-DOS bestand ofzo, heb ik gevonden bij eigenschappen....

gebruik je p2p programmas of niet, dus een kazaa of iets dergelijks, mischien is het bestand wel in gebruik door zo'n programma.
Anders denk ik eerder aan spyware, dit kun je oplossen door DIT goed door te lezen en te doen.
Daarnast is het programma mischien wel gewoon in gebruik door je pc zelf, mischien draait het wel op de achtergrond mee, als je de taakbeheer opvraagt en kijkt of het daar tussen staat??
Taakbeheer kun je opvragen door op ctr alt dell te drukken of op je start balk met rechtermuis knop te klikken en kiezen voor taakbeheer bij Winxp dan.

Heb al eens gekeken via CTRl ALT Del maar daar staat het er ook niet bij, heb al alles eens geprobeerd en ik krijd dat stom ding niet weg :D

Hoe heet het programma, wat staat er precies op je bureaublad??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan