Bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo,

Sinds vorige week heb ik als ik op een bestand rechtermuisknop klik dan komt er iets in beeld van me virusscanner, dit is erg irritant, ook als je iets wilt verwijderen komt er zoiets inbeeld, ook komt er een klein rood vraagtekentje in het logo rechts onderaan. (iedegeval is het geen virus of spyware)

Mvg

Laatst bewerkt:
Lijkt erop alsof je scanner niet goed (meer) werkt.
Misschien is het opgelost als je in het Programma softwarescherm (van conmfiguratiescherm) de Symantec software verwijderd, opnieuw opstart, dan nog eens test en bij geen problemen Symantec opnieuw installeert?

Oke, even vergeten te vermelden. Ik heb een aantal maanden geleden me pc bij een computer maker gebracht en toen ik hem terrug kreeg stond deze virusscanner op dus ik weet de serial helemaal niet, of is dit een gratis programma?

dit krijg ik ook telkens als ik doorga met laten laden

mvg

Laatst bewerkt:
Dat is geen gratis versie.
Als je zelf niet hebt geïnstalleerd dan zou ik hem gewoon verwijderen en daarna een goede betaalde kopen of een goede gratis scanner.

ok, voorheen had ik altijd mcafee me pa heeft nog steeds abbonoment erop is dat eigenlijk een goede scanner? als die goed is dan installeer ik hem hier op me pc.

Of weet je mischien een goede gratis firwall + virusscanner (avg hoor ik vaak?))

Ik heb net op diverse sites gelezen dat de gratis versie van zonealarm ook goed is, die ga ik nu downloaden (is dat goed?) alleen nu ik symantanic verwijderd had kon ik niet op internet, pc zei dat ik poorten open moest gooien. Ik heb toen systeemherstel gedaan. Nu staat alleen symantic antivirus op me pc, geen firewall. Maar nu gaat internetten erg langzaam, weet jij hoe het komt? of zou ik me pc wegbrengen naar de maker?

Mvg

Laatst bewerkt:
heel veel sites laad die ook niet, toevallig laad die helpmij.nl wel maar hotmail ofzo niet en ook zonealarm.nl laad die niet.

mvg

Je data saven en gauw Windows opnieuw installeren (éérst format C: ) en alleen programma's op de pc zetten die jij wil hebben.

kan ik mischien een backup maken van me pc eerst? ik heb nog wel een schijf hier liggen waar ik het op kan slaan?

maar ik kan vanaf woensdag pas weer installeren omdat me pa er dan weer is.
is er toevallig een goed programmatje die een backup van je systeem maakt?

mvg

Symantec Client Security is versie, die vaak door bedrijven gebruikt wordt. Via een server wordt deze dan geupdate.(Dezelfde software wordt op m'n werk gebruikt) Ik krijg het vermoede, dat Symantec de server aan het zoeken is om het één en andere te installeren. zo lang die niet gevonden wordt, zul je die melding terug zien.

Mcafee is één van de betere virusscanners. Als je pa een abbonnement daarvan heeft en deze al gebruikt, kun je denk ik niet deze op jou pc installeren. Het kan dat de licentie voor meerdere pc's geschikt is.

ja de lecentie is voor meerdere pc beschikbaar, me zus heeft namelijk ook op haar eigen pc staan. Bedankt voor de tip. Woensdag komt me pa thuis en ik vraag het dan direct aan hem. Voor de zekerheid heb ik nu ff zonealarm firewall geinstalleerd, want je weet het maar nooit met alle attacks van tegenwoordig.

Mvg

Weet je trouwens een goede backupsysteemprogramma (maakt backup van je c schijf)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan