Bestanden die niet verwijderd kunnen worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZephyrX

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hoi,

Ik ben net nieuw hier en ik heb een vraag.

Ik heb twee bestanden die ik niet van de computer af kan gooien. Er komt een foutmelding en daar staat :

"Kan het bestand "Boardroom" niet verwijderen. Het is door iemand anders of een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer opnieuw."

Dit bestand heb ik gedowload van site waar ik lid van ben, http://www.dragon-tear.net/forum/showthread.php?threadid=1070 . Ik heb het niet bekeken, want het deed het niet.

Ik denk niet dat het een virus is want ik heb Northon AntiVirus 2003 met update dus ik denk niet dat het een virus is.

Het volgende bestand heet Starcraft Broodwar, dat het ten 1e niet doet en ten 2 kan ik het weer niet weggooien... Ik had het van kazaa gedownload en ik denk weer dat het geen virus is want de Virus scann laat niks merken...

Mischien is het dom van me dat ik het gedownload het maar ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen met het eraf te gooien...

Alvast bedankt!

ZephyrX,

Start de pc eens op in veilige modus en probeer dan de programma`s te verwijderen. Denk dat het dan wel gaat.

Succes

Ron

Geplaatst door ZephyrX
Hoi,

Ik ben net nieuw hier en ik heb een vraag.

Welkom! Vraag maar raak :)

Ik heb twee bestanden die ik niet van de computer af kan gooien. Er komt een foutmelding en daar staat :

"Kan het bestand "Boardroom" niet verwijderen. Het is door iemand anders of een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer opnieuw."

probeer eens op CTRL + ALT + DEL te drukken en zoek dan of er in dat lijstje Boardroom staat. Probeer het daarna nog een keer te verwijderen

Dit bestand heb ik gedowload van site waar ik lid van ben, http://www.dragon-tear.net/forum/showthread.php?threadid=1070 . Ik heb het niet bekeken, want het deed het niet.

weet je zeker dat het een veilig bestand is? Geen Spyware/Adware?

Ik denk niet dat het een virus is want ik heb Northon AntiVirus 2003 met update dus ik denk niet dat het een virus is.

Heb je al eens een keer je hele systeem gescant?

Het volgende bestand heet Starcraft Broodwar, dat het ten 1e niet doet en ten 2 kan ik het weer niet weggooien... Ik had het van kazaa gedownload en ik denk weer dat het geen virus is want de Virus scann laat niks merken...

Heb je het via Start --> Configuratiescherm --> Software --> Starcraft Broodwar --> Toevoegen verwijderen gedaan?

Als je het namelijk direct verwijdert blijven er nog sleutels in het register zitten

Als je een Illegale versie hebt kun je bij de meeste rippers (CLaSS, MYTH) gewoon de map verwijderen.

Mischien is het dom van me dat ik het gedownload het maar ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen met het eraf te gooien...

Ik doe me best :p

Alvast bedankt!

Boardroom staat niet in het lijstje. (bij processen bedoel je?)Hij staat ook niet bij toepassingen.

Verder weet ik niet wat Spyware of Adware is en hoe je er achter kan komen of dat bestand Spyware of Adware is.

Starcraft Broodwar is ilegaal ja, dus hij staat niet daartussen. En het zijn niet heel veel bestanden, het is gewoon een bestand dat Starcraft Broodwar.exe heet.

Ron, hoe doe je dat? en hoe zet je dat weer terug?
Ik weet niet erg veel van computers.

Qua spyware, er loopt op dit moment een grote anti-spyware-actie op Helpmij, lees/doe dit eens.

Veilige modus
Bij het opstarten van je pc meteen op F8 achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus. (ziet er wel raar uit, grote iconen en zo)

Heej allemaal heel bedankt, hij had namelijk 11 bestanden gevonden! Maar dat boardroom is er nog noet af maar dat probeer ik nog wel ff in de veilige modus!

bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan