Bestanden die NIET weg willen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
We hebben op de Alfrinksite 2 jaar geleden wat mappen ge-upload, allemaal leuk en aardig maar met de nieuwe structuur willen we deze mappen eraf krijgen. Dit lukt NIET.

WS_FTP: cannot delete, non empty folder
WS_FTP PRO: cannot delete, non empty folder (optie om volle folders te deleten staat aan!)
FLASHFXP: -

De programma's deleten de map wel, met of zonder melding maar het bestand blijft hardnekkig staan. Het gaat om een 5-tal mappen, ze zijn niet weg te krijgen.

Heb ik ook gehad :-)
Geen idee hoe ik het geflikt heb.
Heb je het al in de veilige modus geprobeerd
Alle verwijzingen in het register weg?
En dan heb je nog een progje 'Wie houdt me vast' of Who's locking me up of zo.
Ik probeer het te uploaden

Nog even aanpassen.
Ik heb eens in die toolbox gekeken, jeminee die mag wel eens ververst worden :cool:
Beveiligingspul van 2002! LOL

Laatst bewerkt:
Staat in de sectie FTP dus ik dacht dat het nodig was om te vermelden dat het om een FTP-server ging.

Dus VM en register lijken me niet van toepassing?

Thx voor de moeite iig :).

En de mappen overschrijven met dezelfde naam, met de nieuwe inhoud, en ze vervolgens verwijderen..........
Dat is mij al eens gelukt.

Groeten Oossie

Je bent niet de enige met dit probleem. Boven jou staat nog zo'n onderwerp op de homepagina.
In ieder geval heb je een leuk tooltje voor de toolbox :D

Misschien te simpel gedacht, maar..
als ws-ftp aangeeft non-empty folder, dan kan hij hem inderdaad niet verwijderen.
Als je de folder opent, dan de inhoud van de folder (ook subfolders moet je zo doen) verwijder en pas daarna de folder, dan moet het lukken hoor...
Alleen het is iets meer werk dan als je in ene keer de gehele map kan verwijderen.

De mappen zijn leeg, dat is het probleem (staan hoogstens nog mappen in, die ook weer leeg en niet weg te krijgen zijn).

oossie's manier werkt bij mij ook zowat altijd, gewoon overschrijven en klara.

Nope, hernoemen gaat, in plaatsen gaat, VERplaatsen gaat maar verwijderen NIET.

Chmod owner?
Is gek bij bestanden maakt het niet uit in flasfxp, maar bij mappen wel zie ik net.

CMOD owner is in orde. Veborgen bestanden weergeven staat aan, alsnog lege mappen.

Laatst bewerkt:
Hoe heten die bestanden?
Want dat is nog niet vermeld.
Het kunnen nl Frontpage bestanden zijn, maar ook bestanden welke via de host er opgezet worden als log file.
En...... die kun je niet -of heel moeilijk- verwijderen.

:cool:

Het zijn mappen. En ze komen inderdaad uit een Frontpage web.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan