Bestanden downloaden lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddijk

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Sinds een paar dagen lukt het mij niet meer om willekeurige bestanden van internet te downloaden. De downloadmanager van windows XP voert het downloaden keurig uit tot 99% en blijft dan hangen. Het totale bestand is dan al gedownload volgens de manager. Het bestand wordt uiteindelijk dus niet op schijf opgeslagen.
Herkent iemand dit probleem..??

kan dus niet downloaden...!!

Bedankt voor de tip. Zal het programma ook zeker gaan gebruiken. Maar zal het toch eerst moeten kunnen donwloaden,....en dat lukt dus niet..!!

Kun je ook niet even bij een vriend het downloaden en op een usb stick zetten? ;)

Kijk eens hoeveel bestanden er in je temp folder staan:
start, uitvoeren, %temp% en dan OK. In principe mag alles hier weg. Een aantal bestanden zul je niet kunnen verwijderen, bv log files of monitoring info

Bedankt..

Het is me gelukt om het programma via een andere pc binnen te halen en te installeren. Werkt prima. Bedankt voor de tips en hulp.
Ben overigens nog steeds zeer benieuwd naar de wie of wat de windows xp downloadmanager blokkeert.

Sinds een paar dagen lukt het mij niet meer om willekeurige bestanden van internet te downloaden. De downloadmanager van windows XP voert het downloaden keurig uit tot 99% en blijft dan hangen. Het totale bestand is dan al gedownload volgens de manager. Het bestand wordt uiteindelijk dus niet op schijf opgeslagen.
Herkent iemand dit probleem..??

Hallo allemaal. Ik heb hetzelfde probleem als diegene die dit bericht heeft geplaatst. Ik kan op opslaan klikken of uitvoeren (ik wil nl ccleaner op mn laptop hebben) maar uiteindelijk wordt het niet opgeslagen (op mijn bureaublad)
Echt heel frustrerend omdat ik de oplossing ook nergens op internet kan vinden. Heb deze issue al geruime tijd maar nu begint het me echt te irriteren.

Heb ook dat %temp% geprobeerd maar heeft geen positief effect..

Wie oh wie kan mij helpen.
Alvast super bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan