Bestanden downloaden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

adinda81

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
20
Hoi iedereen, sinds ik verhuisd ben vraagt mijn laptop steeds voor mijn wachtwoord van Windows, die heb ik natuurlijk niet meer. Ik probeer adobe flash player te installeren en vanaf het moment ik het scherm uitvoeren krijgen en ik klik erop doet die totaal niets meer. Biij sommige andere bestanden die ik probeer te downloaden zegt die kan het opgegeven pad niet vinden. Alsook krijg ik bij het opstarten van mijn laptop BTREZ.DLL can not be found.. Als ik dat bestand wil downloaden van het internet komen we terug bij het eerste probleem. Can somebody help me please.....:eek:
 
Mag ik vragen waarom je je wachtwoord niet meer hebt omdat je verhuisd bent :confused: ?
 
Hoi daar

Ja misschien een beetje verkeerd verwoord :confused: Hij werkte zeer goed, tot op een dag ik hem opstartte en hij mijn paswoord vroeg. Ik vond het vreemd want daarvoor deed hij dat niet. Nochthans had ik niets veranderd qua instellingen ofzo. Als ik dan geen wachtwoord intyp springt hij wel op persoonlijke instellingen. Maar ik kan niets meer downloaden of dat dat daar mee te maken heeft weet ik niet? Kan jij mij helpen?
 
Welkom op Helpmij.:)

Welke Windows heb je? Ik kan dan je vraag naar de juiste sectie verplaatsten. Deze sectie is niet voor dit soort vragen.
 
Heykes

Hartelijk dank voor je antworod. Ik heb windows XP. Groetjes:)
 
Welkom op Helpmij.:)

Welke Windows heb je? Ik kan dan je vraag naar de juiste sectie verplaatsten. Deze sectie is niet voor dit soort vragen.

Hartelijk dank om mij te verplaatsen, hopelijk kan hier iemand me helpen.
 
Laatst bewerkt:
Verplaatst Helpmijdagen --->> Windows XP.
Verplaatsen kun je niet, dat kunnen alleen de moderators doen. Ik heb dit nu gedaan.:)
Om automatisch aan te kunnen melden doe je het volgende;

· Klik op Start
· Klik op Uitvoeren
· Typ: "control userpasswords2"
Voor Windows 2000 moet je de functie "control userpasswords" gebruiken (dus zonder de 2).
· < enter >
· Klik op de gebruikersnaam die je voortaan aan wilt laten melden
· Haal bovenin het vinkje weg bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord
opgeven om deze computer te kunnen gebruiken"
· Klik op OK
· Vul je wachtwoord in (indien je geen WW hebt kun je dit leeg laten)
· Vul nog een keer je wachtwoord in (indien je geen WW hebt kun je dit leeg laten)
· Klik op OK
· Start je PC opnieuw op.
Dingen tussen " " moet je overtypen (zonder de aanhalingstekens!)
Dingen tussen < > geven acties aan.
Pagina 1/3
Helpmij.nl handleiding: Automatisch aanmelden bij Windows
Helpmi
Bron;
http://handleiding.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=98
 
Heykes

Heb het geprobeerd, had administrators aangeklinkt, vinkje weggelaten, opnieuw opgestart. Hij vroeg het ww van de administrators maar daar had ik niets ingevuld ik druk op ok en het lukte niet. Had dan de vorige naam gebruikt en blijft nog steeds een probleem. :(
 
Heb je eerst het vinkje weggehaald, toen op "Toepassen" geklikt? Daarna moet je namelijk een schermpje krijgen waarin je aangeeft met welk account je altijd wilt opstarten. Het lijkt erop dat je dat hebt overgeslagen, doordat je op "OK" drukte na het vinkje weghalen. Zo te zien staat het in de uitleg fout aangegeven, zal het laten corrigeren.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen Crash

Dat is gelukt, maar zelfs onder administrator kan ik adobe niet installeren. Hij geeft wel het scherm uitvoeren als ik daar op klik start hij, maar doet hij niets verder. Alvast bedankt voor je hulp. Groetjes Adinda
 
Mooi dat het automatisch aanmelden nu gelukt is. Als je met rechts op de installatie bestand van Adobe klikt en kiest voor "Uitvoeren als Administrator" kiest werkt het ook niet?
 
heykes

waar moet ik dan rechts klikken om dat te zien, ik heb geprobeerd op elk scherm rechts te klikken maar de melding die je geeft krijg ik niet te zien. :)
 
adobe

Als ik adobe reader wil installeren lukt het bijna, op het einde zegt die kan het opgegeven pad niet vinden, heeft dat iets te maken met btrez.dll (foutmelding die hij bij het opstarten geeft)? Thanks Crash
 
Mogelijk is de dll corrupt of beschadigd.
Download het bestand eens vanaf deze site;
http://www.dll-files.com/dllindex/pop.php?btrez
en plaats het in de C:\Windows\system32 directory.
Registreer het daarna door:
Start, Uitvoeren en typ regsvr32 C:\Windows\System32\btrez.dll in het vak Openen. Klik op OK en bevestig. Je krijgt een melding dat het dll bestand is geregistreerd.
Mogelijk moet je de PC herstarten.
 
foutmelding

can not open document or file, kan jij geen hulp op afstand doen, of werkt dit zo niet?:confused:
 
winrar

Ik heb gemerkt dat het bestand zich opent met winrar, maar deze free trial is vervallen, zal ik winrar van mijn pc gooien? veel vragen voor een ochtend he :)
 
Hoi Crash

Downloaden lukt niet hé! Wat moet ik doen :( Ik kan niets downloaden
 
Krijg je een melding als je wilt downloaden?
 
downloaden

Je zou eens kunnen kijk om je browser op te schonen. Je gaat naar "extra"/ "internet opties" en dan ga je naar het tabblad "geavanceerd" en daar kun je alles resetten. Misschien moet je dat via het configuratiescherm doen want het kan zijn dat je de melding krijgt dat je eerst internet moet afsluiten daar voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan