Bestanden downloaden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen Crash

Heb ik gedaan, alles is vernieuwd juist toepassingen door de gebruiker niet. downloaden lukt nog altijd niet. greetz Adinda
 
Hoi Adinda,

Wat ik begrepen heb heeft btrez.dll te maken met bluetooth-software. Heb je dat op je laptop/computer zitten? Als je dit weinig gebruikt is het misschien verstandig om van je laptop/computer te verwijderen (via Configuratiescherm --> Software)

Wij horen weer van je!

gr Jos


Als ik adobe reader wil installeren lukt het bijna, op het einde zegt die kan het opgegeven pad niet vinden, heeft dat iets te maken met btrez.dll (foutmelding die hij bij het opstarten geeft)? Thanks Crash
 
Laatst bewerkt:
Misschien werkt het volgende voor je Adobe probleem:

Ga in je register via Start, Uitvoeren, intypen: Regedit, OK klikken

Ga naar de volgende register sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Macromedia\FlashPlayer \SafeVersions

Maak een backup v.d. sleutel. Rechtsklik en delete de folder genaamd Safe Versions (inclusief inhoud).

Sluit nu de Register Editor en laat de pc opnieuw opstarten.

Controleer nog even eerst of die bewuste folder inderdaad uit het register is verwijderd.

Gebruik dan Internet Explorer om Flash Player opnieuw te installeren v.d. Adobe website

grtz Jos
 
Laatst bewerkt:
Daar was ik weer...

Waarschijnlijk heeft dit probleem te maken met de laatste Windows Update. Weet je misschien zelf nog wat de laatste installatie is geweest?? Ik heb niet veel over de oplossing kunnen vinden en dat komt omdat de meeste mensen met dit probleem niet eens meer konden inloggen op windows (zelfs niet met administrator-rechten)

Waar je even naar moet kijken:

Ga naar je Configuratiescherm en vervolgens naar Software. Nu kun je boven in het menu wat zich nu opent het volgende aanvinken: Updates weergeven

Zoek nu in de lijst naar de onderdelen van Windows. Ik vermoed dat windows een beveiligingsupdate heeft geinstalleerd.

(kijk bij: "Software update voor windows" en bij "Microsoft")

Aan de datum kun je zien wat de laatste geinstalleerde onderdelen zijn (of onderdeel)

Je hoeft in eerste instantie nog geen stappen te ondernemen, maar geeft even aan wat je gevonden hebt.


We horen het weer!


Ja misschien een beetje verkeerd verwoord :confused: Hij werkte zeer goed, tot op een dag ik hem opstartte en hij mijn paswoord vroeg. Ik vond het vreemd want daarvoor deed hij dat niet. Nochthans had ik niets veranderd qua instellingen ofzo. Als ik dan geen wachtwoord intyp springt hij wel op persoonlijke instellingen. Maar ik kan niets meer downloaden of dat dat daar mee te maken heeft weet ik niet? Kan jij mij helpen?
 
Goedemorgen Jos

adobe lukte niet na regedit.

Laatste updates
Update voor windows internet explorer 7 KB969897

Update voor windows XP
KB9510103
KB968537
KB969898
KB961501
KB9702038

Let me know if you found something :)

Groetjes en fijne werkdag Adinda
 
Hoi Adinda,

Ik heb naar de updates gekeken en zal daar enkele opmerkingen bij plaatsen. Eerst nog even een andere vraag: hoe staat het met je andere problemen?? (dll file enzo??) Kun je trouwens wel gewoon op internet??

Het eerste wat mij opvalt is dat je nog internet explorer 7 gebruikt, tenminste dat geef je aan... Waarom gebruik je geen internet explorer 8?? Als dat een bewuste keuze is ok, maar anders betekent dat jij je computer niet up-to-date hebt. Dit is opzich logisch omdat je aangeeft dat je niet kunt downloaden. Zodra dat wel kan denk hier dan even aan:

(misschien wist je dit wel al, maar toch..)
Ga naar Start, en klik vervolgens op Windows Update. Als het goed is opent zich dan de internetpagina van Microsoft Update. Kies er vervolgens voor om Aangepast naar de updates te zoeken. Nu zie je in het linkermenu de knop Updates Installeren met daarachter het aantal updates dat hij geselecteerd heeft om te updaten. Onder die knop zie je nu updates die optioneel zijn. Klik op deze optionele update en vink deze aan. Nu zal je zien dat het aantal achter de knop Updates Installeren oploopt. Als je alles hebt geselecteerd druk vervolgens op de knop Updates Installeren. De rest wijzigt zich vanzelf als het goed is.

=============================================================

Nu zal ik enkele opmerkingen plaatsen bij de gevonden updates: (ik heb jou updates vergeleken met mijn historie van updates)

"Laatste updates: Update voor windows internet explorer 7 KB969897"

Deze staat ook op mijn pc. Alleen was dit bij mij een update voor internet explorer 8

KB9510103: Deze staat niet op mijn lijst!!!!! ---> kan misschien de oorzaak zijn

Ik moet hier dan informatie over opzoeken, maar ik weet niet of ik daar in slaag. Wacht even mijn reactie af.

KB968537: Beveiligingsupdate van Windows XP staat ook in mijn lijst
KB969898: Beveiligingsupdate van Windows XP staat ook in mijn lijst
KB961501: Beveiligingsupdate van Windows XP staat ook in mijn lijst
KB9702038: Beveiligingsupdate van Windows XP staat ook in mijn lijst

Hier laat ik het even bij. Ik zal dus even proberen te achterhalen wat update KB9510103 inhoud. Reageer wel even op de vragen als het kan. Anders weet ik niet meer welke problemen je nog wel en niet hebt.

gr Jos
 
Hoi Adinda,

Als je kijk op de volgende internetpagina:

http://www.microsoft.com/netherlands/technet/security/bulletin/default.mspx

zul je zien dat de update KB9510103 er niet tussen staat. Dit zou voor mij een conclusie kunnen zijn dat de update onjuist is, MAAR het kan zijn dat het geen beveiligingsupdate is maar een optionele update (voor software of weet ik veel wat)

Als je naar Windows Update gaat kun je de update geschiedenis achterhalen. Wil je daar eens kijken wat hij dan zegt over KB9510103 (wat voor soort update)??? (ik ga er dus vanuit dat je internet hebt en ik weet niet of dat het geval is...)

Ik wacht weer op je antwoord.

grtz
 
Hoi Jos

Ik geraak inderderdaad op het internet al een geluk :) Ik heb explorer 7 voor geen bepaalde reden. Als ik de acht wil downloaden krijg ik nog steeds bericht wanneer ik op uitvoeren klik (kan het opgegeven pad, bestand niet vinden). dit bericht krijg ik bij alle keren dat ik wil downloaden. btrezz heeft hij momenteel niet gegeven, maar denk niet dat dit al van zichzelf opgelost is. Ik kom zo meteen terug.:D
 
updates

Hallo Jos

Heb ondertussen de optionele updates ook gedaan. Als ik de geschiedenis na ga zie ik dat er heel veel mislukte updates tussen zitten.
 
Hoi,

Daar was ik weer....

Probeer de updates die mislukt zijn in ieder geval opnieuw te installeren. Als je in de geschiedenis op de mislukte updates klikt, dan krijg je als het goed is informatie over hoe het probleem op te lossen.

Als je dit hebt gedaan controleer dan of alles weer naar behoren werkt!
(het kan zijn dat je niet alle updates kunt installeren)

Als de Adobe Flash Player nog niet werkt na de updates:
Wat je even moet proberen is in Software (te vinden in configuratiescherm) alles wat met de adobe flash player te maken heeft verwijderen/deïnstalleren.

Vervolgens download je het programma CCleaner: www.ccleaner.com

Dit programma installeer je en je gaat scannen (knop: schoonmaken) met het "Cleaner"-gedeelte (zie linkermenu). Vink vervolgens alles aan, behalve de optie "wis vrije ruimte".

Na deze aktie ga je scannen in het "Register"-gedeelte (zie linkermenu).

Als je dit hebt gedaan probeer je de Flashplayer opnieuw te installeren. Kijk nu of het werkt en dan hoor ik wel weer van je!

gr Jos
 
hoi Jos

Adobe Air hoort dat ook bij adobe flashplayer? Ik heb bleuthooth verwijderd, maar alles werkt nog steeds niet. Hoe zit het met de foutmelding 'kan het opgegeven pad, bestand niet vinden, mogelijk hebt u geen toegangsmachtiging tot dit bestand'?

Dit geeft het steeds wanneer ik iets wil downloaden.

Ik probeer die updates even. Hartelijk dank voor je geduld.

Groetjes Adinda en fijne zaterdag gewenst.
 
Hoi Adinda,

Ik heb geen idee of Adobe Air daarbij hoor! Maar als je het de-installeert kan dat geen kwaad volgens mij. Je kunt het altijd weer installeren.

Het is goed dat je bluetooth verwijderd hebt. Het kan zijn dat je nu nog even een volledige scan met CCleaner: www.ccleaner.com moet maken. Zowel het "cleaner" als "register" gedeelte. Het kan zijn dat er nog resten in het register en dergelijke zitten... Blijf je dan nog problemen houden, dan weet ik het niet meer eigenlijk... Misschien kun je alles weer installeren en misschien wordt alles dan op de juiste plek gezet


Next:
'kan het opgegeven pad, bestand niet vinden, mogelijk hebt u geen toegangsmachtiging tot dit bestand'?

(even voor de duidelijkheid... hier heb ik in mindere mate verstand van.. ben ook maar een "leek")

Dit duid erop dat je geen administrator-rechten hebt. Ga eens naar het Configuratiescherm en dan naar Gebruikersaccounts
Er opent zich nu een scherm. Wat staat er bij je inlogplaatje: account met beperkte rechten of beheerder?? Als het een account met beperkte rechten is klik dan eens op je plaatje. Dan ga je naar een volgend scherm waar je de mogelijkheid hebt om "mijn type account wijzigen". Verander daar je type account in beheerder. Kijk of dit de problemen oplost.

Hier laat ik het even bij...

Ik hoor weer van je!

Fijn weekend!

grtz Jos
 
Even een aanvulling:

Om te zien welke rechten je hebt kun je ook naar Start gaan, Uitvoeren en typ daar:

control userpasswords2

Staat daar ook een account: administrator?

Misschien is dit voor het vervolg belangrijk om te weten... Dan kan ik even wat voor je uitzoeken indien dit niet werkt.

grtz
 
Hoi Jos

Ik ben inderdaad de beheerder van deze computer, alsook administrator staat erin. Bij het nazicht heb ik alle rechten. De cleaner kan ik niet downloaden daar het dan die foutmelding geeft dus dat is ook geen optie. Hopelijk komt er vandaag iemand naar kijken, en dan laat ik je zeker weten waar de fout zat. Alvast bedankt voor alles en je moeite. En een leek, dat zou ik niet zo zeggen hoor :D
Groetjes Adinda
 
Hallo Jos probleem opgelost

Ik heb Mc Affee even van mijn computer gezwierd. Ik had dit gekregen via mijn werk maar blijkbaar blokkeerde die alles. Ik zal hem terug installeren, maar weet wel niet of die dan terug alles blokkeerd. Dat zal men volgende vraagstelling worden hoe ik die instellingen van Mc affee moet regelen. Ik wou je nog eens hartelijk bedanken voor alles, en je geduld hahaha. Hartelijk dank. Groetjes Adinda:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan