Bestanden ECHT van de pc verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneeuw

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
25
Als ik recuva scan dan komen er duizenden bestanden met sites die ik heb bezocht etc. etc. Hoe verwijder ik deze ECHT van de harde schijf zonder dat ik andere programma's die ik gebruik ook mee verwijder. Ik heb ccleaner al gedownload en privacy keeper maar kom er niet echt uit. Kan iemand me dit aub stap voor stap uitleggen?

Alvast bedankt.
 
Daar bestaat software voor. Zie bijvoorbeeld:

http://www.heidi.ie/eraser/

Deze software overschrijft de verwijderde bestanden op de harde schijf met onleesbare informatie. Wanneer je een bestand verwijdert, wordt normaal gesproken alleen de verwijzing naar het bestand verwijderd en niet de informatie zelf.

Bovenstaand programma overschrijft de lege ruimte op de harde schijf met onleesbare tekens.

Er bestaan overigens meerdere vergelijkbare programma's. Bovenstaand is, ook niet onbelangrijk, in ieder geval freeware...
 
Ik krijg het helaas niet voorelkaar. Lege space verwijderd, maar recuva blijft overvol! Kan iemand me het stapje voor stapje uitleggen, please.........
 
En dan blijven alle programma's etc. die ik nu daadwerkelijk gebruik gewoon bestaan? Dus het gaat me er alleen om dat ik Recuva leeg wil hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan