Bestanden + Formaat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

C.Naarden

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Klein vraagje ?

Als ik een aantal bestanden in een map plaats, dan
na een aantal keren bestanden toevoegen, ....
Als ik dan Eigenschappen van die map open komt het aantal bestanden niet overeen met het daadwerkelijke aantal bestanden in die map ???.

Bv 12 mp3s --- Eigenschappen geeft aan 17 bestanden ?

--------
2de Klein vraagje ?

Hoe kun je ervoor zorgen dat als je Internet, dat elke Window die je opent de maximale grote verkrijgt ....
Bij mij springt de 2de pagina constant verkleind.
En als ik dan afsluit en het Internet op ga begint die steeds verkleind ?!

Het zijn 2 kleine vraagjes, maar een antwoord zou mij veel vreugde verschaffen !!!.

Bedankt,

C.

Op vraag 1 kan ik je geen antwoord opgeven.
Op vraag 2 heb ik de volgende link voor je.

http://www.jiisoft.com/

Vraag 1: er kunnen zogenoemde verborgen bestanden tussen zitten, deze kun je wel weergeven door bij de mapopties dit aan te zetten.

Vraag 2: sleep van het kleine venster de hoeken naar de gewenste grootte, niet op maximaliseren klikken!!

Venster afsluiten en opnieuw openen.

Vraag 2:

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

puppi --- Bedankt voor de Link !!.

Tiborv ---
1. Ja, dat is inderdaad het geval zie ik, 2 bestanden in ieder geval : Hpothb07.dat + Hpothb07.tif
Weet iemand waar ze voor dienen ?
Als ik de bestanden naar een nieuwe map verplaats zijn deze 2 bestanden verdwenen,
maar door meer bestanden toe te voegen verschijnen ze weer ?.
2. Het werkt, Yeeeaaah.

Tanja1968 --- Het werkt, Yeeeaah ...., maar ik begrijp het Ctrl gedeelte niet,
zonder Ctrl, werkt het ? .... waarom Ctrl ?.

Heel erg bedankt voor de reacties !!!

C.

Geplaatst door C.Naarden

Tanja1968 --- Het werkt, Yeeeaah ...., maar ik begrijp het Ctrl gedeelte niet,
zonder Ctrl, werkt het ? .... waarom Ctrl ?.

Bij de 1 blijft het werken zonder Ctrl, bij de ander gaat het heel snel weer fout. Bij mij werkt het alleen met de Ctrl.

Maar als het werkt moet je voor jou de makkelijkste manier nemen.:D

Geplaatst door Tanja1968

Bij de 1 blijft het werken zonder Ctrl, bij de ander gaat het heel snel weer fout. Bij mij werkt het alleen met de Ctrl.

Maar als het werkt moet je voor jou de makkelijkste manier nemen.:D

Okiedo .....
Bedankt voor jou reactie Tanja1968

C.

Geplaatst door Tiborv
Vraag 1: er kunnen zogenoemde verborgen bestanden tussen zitten, deze kun je wel weergeven door bij de mapopties dit aan te zetten.

Hallo Tiborv,

Een aantal weken geleden heb je geantwoord op mijn vraagje, over wat jij correct beantwoorde als verborgen bestanden.

Dat bleken 2 bestanden te zijn,
Hpothb07.dat + Hpothb07.tif
Weet jij messchien waar deze bestanden voor dienen ?

als het jouw onbekend is, dan is het niet anders, en sluit ik deze vraag af.

Bedankt voor je gegeven reactie Tiborv, :thumb:

C.

Het heeft, als ik de hits van Google bekijk (deze om precies te zijn te maken met een tekenprogramma.

De extensie TIF is een formaat van afbeeldingen, te lezen met Imaging (start > programma's > bureau-accessoires > imaging) of een ander tekenpakket.

Geplaatst door Tiborv
Het heeft, als ik de hits van Google bekijk (deze om precies te zijn te maken met een tekenprogramma.

De extensie TIF is een formaat van afbeeldingen, te lezen met Imaging (start > programma's > bureau-accessoires > imaging) of een ander tekenpakket.

Oke, Google search natuurlijk !!!
Het is niets schadelijk dus.... Ik wilde het gewoon even zeker weten.

Bedankt voor je reactie Tiborv ....

C. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan