Vorige week sloeg mijn pc op tilt toen ik een programma op internet wilde openen.
Uitgezet maar windows was stuk en niet meer te repareren. De harddisk was via knoppix linux te benaderen. Bestanden hebben inhoud, volume en zijn zelfs te bekijken dus op cd rom gebrand. (356 mb) Maar nu...??
Ik kan via de verkenner netjes de bestanden zien maar ze geen van allen openen. Dan loopt de boel vast. Als ik de cd rom op virussen wil scannen, krijg ik melding: idle.
Als ik de eigenschappen van de cd rom bekijk, zie ik dit:
Bij bestandssysteem krij ik CDFS bestands systeem
Als ik op die cd laat invullen verschijnt de zin: k3b data project (f
360 mb in het vakje onderin.
Boven in staat
MBR
Capaciteit 360
Niet toegewezen: 0
Gereserveerde: 0
Als ik een bestand selecteer krijg ik bij kenmerken: alleen- lezen (dat ik dus niet kan veranderen, probeerde ik gisteren en kreeg er foutmelding op)
De cd rom zou het gewoon moeten doen maar helaas is dat niet zo.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan mijn bestanden kan komen? Er staat weken werk op dat ik liever niet over wil doen.
Alvast hartelijk dank.
Uitgezet maar windows was stuk en niet meer te repareren. De harddisk was via knoppix linux te benaderen. Bestanden hebben inhoud, volume en zijn zelfs te bekijken dus op cd rom gebrand. (356 mb) Maar nu...??
Ik kan via de verkenner netjes de bestanden zien maar ze geen van allen openen. Dan loopt de boel vast. Als ik de cd rom op virussen wil scannen, krijg ik melding: idle.
Als ik de eigenschappen van de cd rom bekijk, zie ik dit:
Bij bestandssysteem krij ik CDFS bestands systeem
Als ik op die cd laat invullen verschijnt de zin: k3b data project (f

Boven in staat
MBR
Capaciteit 360
Niet toegewezen: 0
Gereserveerde: 0
Als ik een bestand selecteer krijg ik bij kenmerken: alleen- lezen (dat ik dus niet kan veranderen, probeerde ik gisteren en kreeg er foutmelding op)
De cd rom zou het gewoon moeten doen maar helaas is dat niet zo.
Heeft iemand enig idee hoe ik aan mijn bestanden kan komen? Er staat weken werk op dat ik liever niet over wil doen.
Alvast hartelijk dank.