Bestanden heropenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Help, een aantal voor mij belangrijke worddocumenten is een knipselobject, kan ik dit nog terughalen naar worddocumenten? .doc erachter zetten werkt niet...:(
Is er een handig programma'tje of zo?

Charis

Laatst bewerkt:
Is het een optie om de tekst te selecteren en te kopieren in het knipselobject en dan te plakken in een nieuw Word-document?

je kan ook eens proberen om recht te klikken op het bestand en openen met kiezen. hier kan je word kiezen en als dat niet gaat wordpad. lukt dit ook niet, dan moet je hier eens een bestandje neerzetten.

steven

@ Ekenit, Ja, dat is inderdaad een optie, maar dacht dat het misschien ook anders kan/kon.

@ Arafy, het gaat om privébestandjes die ik liever niet op het Internet plaats, anders was het geen probleem.

Toen ik ze maakte was ik nog niet zo ver met de PC, nu weet ik dat je gewoon bestanden in een mapje kan doen....:D
Ik ben al blij dat ik ze wel weer leesbaar heb met een "knipselhandler"

Heb je het volgende al eens geprobeerd?
Start Word - kies voor Bestand Openen
Dan, onderaan in het dialoogvenster Openen kies je voor het meerkeuzepijltje en klikt aan: "Tekst uit een willekeurig bestand herstellen" en navigeer naar je knipselobject en kiest voor Openen.
Als het goed is wordt dan de tekst zichtbaar in Word maar ben je wel alle eventuele opmaak kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan