Bestanden in wachtrij voor schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchDisturbed

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
317
Dames en heren,

ik heb laatst een keer per ongeluk een aantal bestanden geprobeerd te branden, maar hiervoor het verkeerde schijfstation geselecteerd. Ik kan hier helemaal niet mee branden maar ik heb nu geen idee hoe ik de bestanden weer uit de wachtrij kan halen. Wanneer ik op de melding klik vraagt hij alleen om een lege schijf te plaatsen en kan ik niets met de bestanden doen.

De melding komt steeds terug en ik vind het maar wat irritant :D Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

thnx!
 
gwoon de bestanden selecteren en op "delete" drukken. als dat niet helpt moet je selecteren en rechtermuisknop en dan maar kijken wat daar staat.
 
ja maar ik kan dus niets met de bestanden doen. ik zie ze niet eens staan. Dus hoe kom ik daar waar ik ze wel kan zien?
 
Mensen, zou ik deze misschien nog eens een schopje mogen geven? Ik zie nog steeds deze melding verschijnen en vind het erg irritant. Wanneer ik op de melding klik krijg ik direct de melding dat ik een schijf of ander schrijfbaar medium in het station moet plaatsen, maar dit station is een virtuele schijf en dit gaat dus niet werken.
Op deze manier krijg ik dus ook de bestanden niet te zien, hoe kan ik deze toch uit de wachtrij verwijderen?

thnx!
 
Ik heb een oplossing voor Windows Vista, die naar verwachting ook voor Windows 7 zal werken. Wellicht dat andere hier nog iets aan kunnen hebben.

Ik had namelijk hetzelfde probleem. Steeds en melding(sballonnetje), maar na klikken geen bestanden die ik kon verwijderen. Na wat zoeken blijkt dat Windows de bestanden opslaat in de volgende locatie:

C:\Users\**ACCOUNTNAAM**\AppData\Local\Microsoft\Windows\Burn
(er vanuit gaande dat je Windows installatie op de C-schijf staat.... En je dient voor **ACCOUNTNAAM** uiteraard je eigen accountnaam in te vullen).

In deze map vind je een aantal verborgen bestanden. Via "map en zoekopties", tabblad "weergave" vind je onder Geavanceerde instellingen de optie op de verborgen bestanden weer te geven (zie bijgaande afbeelding):
verborgen bestanden weergeven.jpg

Na het verwijderen van deze mappen/bestanden was bij mij het probleem opgelost.

Succes!
 
Veel mensen lopen tegen dit probleem aan.
daarom is het verstandig om deze functie uit te zetten.
Dat gaat als volgt:
1 Start de "Groepsbeleid editor" (type Groepsbeleid bewerken in in het veld "Programma's en bestanden zoeken", links onder onder de Start-button)
2 ga naar Gebruikersconfiguratie - Beheersjablonen - Windows-onderdelen - Windows Verkenner
en daar de instelling "CD-brandfunctie verwijderen" en zet deze functie aan
(rechtermuisklik, Bewerken en dan "ingescakled"aanvinken en op Toepassen drukken en dan OK)

na herstart zal de CD-brand-functie van de Verkenner/Windows uitgeschakeld zijn.

Om wel CD's/Dvd's te kunnen branden moet er nu een CD/DvD-brandprogramma geinstaleerd zijn, zoals bijv. Nero of CDBurner (gratis) https://cdburnerxp.se/
 
Met de geboden oplossingen sluit ik dit topic. Deze is van 2010 en oude topics mogen met rust worden gelaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan