Bestanden kopieeren van de ene externe HD naar een andere (externe) HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krammie49

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
De bestandssysteem van zowel de externe HD als interne HD is NTSF. De map die ik wil verplaatsen 1,31GB groot. Zowel de interne als de externe HD hebben voldoende ruimte en hebben ook NTFS als bestandssysteem. Als ik eerst op kopiëren klik en vervolgens plakken gebeurt er niets. Wel kan ik de sub mappen een voor een kopiëren. Kan iemand mij verklaren waarom dit wel kan maar niet de hele map in een keer

Hoi Krammie49,

Het schijnt dat Windows Verkenner niet zo goed is in het verplaatsen van grote bestanden, waarom weet ik niet, lees deze THREAD eens door.
Op deze pagina kun je Roadkil's Unstoppable Copier downloaden. ( helemaal onderaan, en bovenaan de pagina vind je downloadlinks)

Laatst bewerkt:
Een ander alternatief is total commander

Hiermee kun je directory's naast elkaar zetten en kopiëren, je kunt vergelijken en synchroniseren, zodat links en rechts hetzelfde is op de nieuwste staan en dat is nog maar een heel klein beetje van wat hij allemaal kan.
Dan gebruik je de verkenner niet meer.
Er zijn ook voortgangsbalken etc etc

Mijn versie van total commander is wel gratis.
Je moet alleen bij iedere start een 1,2 of 3 ingeven.

Mijn versie van total commander is wel gratis.
Nee hoor. Quote van de website: "Total Commander is a Shareware program. This means that you can test it for a period of 30 days. After testing the program, you must either order the full version, or delete the program from your harddisk."
Op moment dat jij 'm dus na die 30 dagen gebruikt (even losstaand van of dat wel of niet kan) is jouw versie dus illegaal.

Mijn versie, 6.5 heeft daar geen last van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan