• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestanden koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnd1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2017
Graag zou ik 2 bestanden aan elkaar koppelen. Waarbij een veld van een bepaalde regel gekoppeld wordt aan een nieuw bestand.
Van dit nieuwe bestand is kolom a gelijk met eventueel toevoegingen. Als in het oude bestand de waarde in kolom a gelijk is aan de waarde in kolom a in het nieuwe bestand wil ik de waarde van kolom k hier aan koppelen. Nu los ik dit op via verticaal zoeken. Echter dit vereist telkens het invullen van deze formule.

Mochten er naar aanleiding van deze vraag aanvullende vragen zijn dan hoor ik dat graag

Welkom op het forum.

Mochten er naar aanleiding van deze vraag aanvullende vragen zijn dan hoor ik dat graag
Plaats s.v.p. een excel voorbeeldbestand. Dat zegt meer dan "een bepaalde regel", "een nieuw bestand", "de waarde van kolom k" etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan