Bestanden kwijt op USB stick

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Mijn dochter zit op de hogeschool en zij is met een verslag voor school bezig. Zij heeft vanmorgen heel veel eraan gedaan. Nu wil ze er weer mee verder, maar ze is de helft van haar bladzijden kwijt. Ze heeft alles voor niets gedaan vanmorgen. Kunnen die bestanden weer teruggehaald worden? Zo ja, hoe? Help haar alsjeblieft. Ze zou er erg blij mee zijn.

Verwijdert die ook de helft van een bestand? Ze had bijvoorbeeld 44 bladzijden, nu zijn het er 22 ....

Laatst bewerkt:
Dat weet ik zo niet. Het is mij wel met een of ander programaatje gelukt maar ik weet niet meer hoe het heet :(

Ik hoor net dat het bestand beschadigd is. Ze vraagt zich af of het bestand hersteld kan worden zoals het vanmorgen was voor ze hem had opgeslagen.

Laatst bewerkt:
Helaas doet deze het ook niet. De volgende melding verschijnt: Sorry, no recoverable data was detected.
If the file is important, you can order a review by a data recovery technician. Advanced methods will be used to either confirm the file is unrecoverable, or to produce recovery results.

Bedankt! Hierdoor is in ieder geval de tekst terug. Dat scheelt al een hoop werk! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan