• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

bestanden met verschillende tabbladen, maar gelijke structuur samenvoegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Hallo
Op vier verschillende locaties voeren ze gegevens in in eenzelfde sjabloon dat bestaat uit verschillende tabbladen. Nu is het de bedoeling om één bestand te maken waarin alle gegevens zitten van de vier locaties, om het overzicht te maken van het geheel. Kan iemand mij hier aub bij helpen? Kan dit via Excel of moet ik naar Access gaan?
Hopelijk kan iemand mij snel verder helpen. Alvast bedankt!
;)

Oude e-mail van een ander account importeren
Als je in Gmail toegang wilt hebben tot je bestaande contactpersonen en berichten, kun je ze importeren.

Klik op het tandwielpictogram in de rechterbovenhoek, selecteer Gmail-instellingen boven aan de Gmail-pagina en klik op de knop E-mailberichten en contactpersonen importeren op het tabblad Accounts en import.

En hoe helpt mij dat bij mijn Excel-probleem? :shocked:

Hoi,

Je sorry, een verkeerde reactie bij jou topic. Was voor een ander bedoeld.

probleem is nog steeds niet opgelost

Ik overweeg het schrijven van een programmaatje via VisualBasic. Als iemand daarbij kan helpen, graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan