Bestanden na een format of recovery terug vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Ik heb een recovery gedaan met mijn pc maar er stonden foto's op mijn computer dat ik vergeten te back uppen was bestaat er een manier om die foto's te recuperene na een recovery of een format?
 
Kijk eens of je met GetDataBack de bestanden wel terug kunt vinden, zonder dat ze als zgn. 'lost files' worden weergegeven. Dan heb je nog een goede kans ze terug te halen.

Let er wel op dat je de harde schijf dan aan een andere computer moet aansluiten als extra schijf, want hoe langer je de ruimte op de partitie gebruikt waar vóór de restore-actie je bestanden stonden, hoe meer kans dat ze overschreven raken. Daarom mag er niet meer geschreven worden op die ruimte van de harddisk.

Overigens is deze software niet gratis, maar probeer het eerst even uit om te zien of het zou kunnen helpen, en besluit dan of je het wilt kopen of niet.

Vergeet niet om onder Bestand / File de lijst van gevonden bestanden met hun locatie op te slaan, anders moet je de volgende keer weer de harde schijf in zijn geheel laten scannen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan