bestanden na formateren terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjgoot

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2002
hallo,

Vanochten kwam in niet, en op enige manier meer in windows. bij het laad schermpje starte hij steeds opnieuw op.
ik pakte de rooie boot diskette en draaide de master cd's af.
ik koos voor: alleen windows herinstaleren. nu blijkt dat ALLES weg is. nu is het probleem dat ik een aantal, gedelete, word documenten nodig heb.

nou hoorde ik laatst dat windows automatisch een hoop bachups maakt van bestanden. is er een programma om dit terug te kunen vinden? en hoe ga ik dan tewerk

ik hoop dat er zoiets bestaat.

bvd, gj

btw. is er iets om dit te voorkomen, een extra partitie ofzo waar je al je belangrijke bestanden opslaat. die niet wegraken als je om welke reden dan ook moet formateren.

Dat laatste is zeker een optie. Alle dingen die naar Mijn documenten gaan op C kun je dus ook in een map laten gaan op bv D. Dus die extra partitie is niet slecht.

Verder: wat voor een soort systeem heb je? Gezien de handelingen die je met dat schijfje hebt gedaan lijkt me dat niet een 'gewone' XP.

uhm... welke windows.
ik het windows XP home ed

maar ik hab een packard bell computer daar zit het al voor op gebakken.
een cd van windows heb ik dus niet.

Als je zo'n programma wil proberen kan de schijf beter in een andere computer gehangen worden, om overschrijving van de gegevens te voorkomen.

Dan het programma op die 'host' schijf zetten en dan de schijf waar alles 'weg ' is laten checken door het programma.

ik neem aan dat de mapjes waar een rood kruis doorheen staat de bestanden zijn die we zoeken?

als dat zo is heb ik weinig hoop. alleen de dingen die zijn vervangen NA het formateren zie ik zo aangegeven staan.

Mocht het allemaal weg zijn zou ik inderdaad een nieuwe partitie aanmaken als er plaats genoeg is.

ok bedaankt voor de hulp.
ik maak dus nu maar even een extra partitie voor de belangrijkere dingen.
zo zie je maar weer, voorkomen is beter dan genezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan