Bestanden naar Popcorn A-200

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Pfff... Ik heb er weer eentje.. Ik word te oud voor speeltjes...
Maar toch hoop ik dat iemand me kan helpen.. Ik heb gisteren heel lang zitten knoeien om filmbestanden naar de popcorn A-200 te schrijven (is wel zo handig op een mediaplayer). Maar ik blijf vastlopen op een gebruikersnaam en wachtwoord.

Als ik in de Setup van het apparaat krijg, kan ik ergens een wachtwoord invullen vooor FTP en Sambia. Maar nergens heb ik de mogelijkheid een gebruikersnaam in te vullen.

Dus met een ftp proggie blijf ik vastlopen op de gebruikersnaam...
Nu heb ik een nieuwe firmware gevonden waarmee je de schijf in het overzicht in verkenner kunt zien. Tot zover (en dat vond ik al knap) lukte dat. Ik krijg netjes de schijf als netwerkschijf te zien. Als ik op mijn andere 2 netwerkschijven klik, krijg ik netjes de inhoud van de schijf te zien. Als ik op de popcorn klik, moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord invullen (inlogscherm). Maar ik heb dus geen idee waar ik die gebruikersnaam kan vinden. Ik hoop dat iemand me een stapje verder kan helpen, want ik heb het gevoel dat ik heel dichtbij ben...
 
Je bent een held!
De kunst van het zoeken... Ben gister van 11 tot vanmorgen 4 bezig geweest en heb het toen opgegeven... En nu in 4 minuten....
Ik ben idd binnen... Ik snap alleen niet waar die NMT ingesteld staat; want die kan ik nergens vinden.. Maar misschien moet ik maar stoppen met het te willen snappen...
Overigens had ik wel t wachtwoord gewijzigd, maar met m'n nieuwe wachtwoord kwam ik binnen...
Very thanks!
 
Ik heb nergens CONFIG kunnen vinden gisteren. Maar helaas mag er ook gewerkt worden; dus ik ga vanavond verder spelen.. Dus als je ook tot een uurtje of 4 standby blijft... hihi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan