bestanden niet groter dan 4 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik helaas wel moet ik zeggen, maar goed ik wil uiteraard uitgebreid vertellen wat de problemen zijn maar dit is niet mijn topic.
 
Gad heren mijn ervaring met xp pro is het simpele fijt dat xp home een uitgeklede versie is van de proversie ,persoonlijk heb ik zoiets van of alles of niets en dan is de keus toch vrij makkelijk???????????
 
ik werk zelf met pro, maar heb ook lang genoeg met home gewerkt.

Bij normaal gebruik is er geen verschil, of niet wat mij opvalt in elk geval.

Xp vind ik heel erg prettig, zeker vergeleken met W98.
W Me vond ik juist een flut-systeem. Ik hoorde mensen alleen maar klagen over het vastlopen etc.

W2000 vind ik redelijk prettig, maar is voor spelletjes niet het ideale systeem. Daarnaast is XP ook weer wat gelikter.
 
Geplaatst door Rogertje
Gad heren mijn ervaring met xp pro is het simpele fijt dat xp home een uitgeklede versie is van de proversie ,persoonlijk heb ik zoiets van of alles of niets en dan is de keus toch vrij makkelijk???????????
Tja, qua prijs is er wel een verschil. Pro is duurder.

Pro is voor mij gratis :eek: , home niet. Daarom heb ik dus de pro versie.
 
Geplaatst door Lucky Fred
Dat is vanaf windows 2000 pas mogelijk.

Je kunt hem anders in 2 delen branden.

Leest iedereen hieroverheen of ligt het aan mij?
 
Nou marsmannetje ,strerk argument (gratis ) maar ik geef je gelijk ik heb hem ook voor nops :D :thumb:
 
nee lucky frad ,maar ik kon het niet nalaten om effe op marsmannetje te reageren :D
 
Geplaatst door Lucky Fred


Leest iedereen hieroverheen of ligt het aan mij?
het probleem is uitpakken als ik het bestand uitpak dan wordt het gekoppeld tot een bestand groter dan 4 gb en als ik hem niet uitpak dan kan ik hem ook niet in 2 keer branden .(denk ik)
 
Nou vraag ik me het volgende toch af...

Als je met partition magic je fat32 naar ntfs converteert, is dan het besturingssysteem dat de bestanden groter dan 2GB tegenhoudt, of is het formaatstype de enige voorwaarde? Want dan is het probleem zo opgelost, mits je beschikt over partition magic natuurlijk....
 
Geplaatst door Sarvo
Nou vraag ik me het volgende toch af...

Als je met partition magic je fat32 naar ntfs converteert, is dan het besturingssysteem dat de bestanden groter dan 2GB tegenhoudt, of is het formaatstype de enige voorwaarde? Want dan is het probleem zo opgelost, mits je beschikt over partition magic natuurlijk....

Windows ME werkt niet met NTFS. Dus die optie is er niet.
 
Met WinRAR kun je zien uit hoeveel files het rar bestand bestaat.
Selecteer daar de helft van en pak ze uit. Neem vervolgens de andere helft.
 
wat ik begrijp zijn het tig bestanden van 15 mb.
Samen 4gb.

Dan kan je niet een deel van de bestanden selekteren.
 
ik heb inmiddels windows xp geinstalleerd en de grootste harde schijf geformateerd en in ntsf geconverteerd. Bij de kleinere schijf is dit niet mogelijk ntsf is pas mogelijk van af 30 gb is mij verteld en deze schijf is maar 20 gb. probleem opgelost.
 
Dat is wel de makkelijkste manier ja, dan ben je er van af, nou veel plezier met je dvd.
 
Geplaatst door wieger70
ik heb inmiddels windows xp geinstalleerd en de grootste harde schijf geformateerd en in ntsf geconverteerd. Bij de kleinere schijf is dit niet mogelijk ntsf is pas mogelijk van af 30 gb is mij verteld en deze schijf is maar 20 gb. probleem opgelost.
Mooi.

Ik dacht dat ik op een van mijn vorige pc;s een 20 gb harde schijf had, waarvan een van de partities als ntsf-schijf was geformateerd...
Maar t probleem is in elk geval al opgelost.

Kan je al een beetje wennen aan xp :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan